First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply [CHAT] DBSK Host Bar {Part II}
Task Manager
13779 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California
Offline
Posted 3/15/08
It's ok Junsu you can have me!
Junsu: Yeah I know I love you so much!
*blush*
thx Junsu!

Junsu:*kiss and hold hands*

Love you Junsu!
Task Manager
7147 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Konoha Gakure
Offline
Posted 3/15/08
WOLFIE!!!!!

ah...JJ suddenly i felt dizzy too. is it becoz you're cocktail??


JJ (hurriedly come evr me) it's okay now, i got you! well, maybe it's becoz of that. mianhae honey...

(in thoughts: yeah i got him!!)
Task Manager
7147 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Konoha Gakure
Offline
Posted 3/15/08
KoreanDramaLover
you can take junsu but you'll never gonna take my JJ and HUNNIE!!
THEY'RE MINE 4EVER!!

rite hon??


Yocchun: corze babe (kiss me tenderly)

Yunho: anno...does anybody wants me here?? T_T


ahh Yunho!!!
Task Manager
7147 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Konoha Gakure
Offline
Posted 3/15/08
hey whrere are the other cust??
Jrocklust, and the others??
whre are you guys??
why don't you join us?
Task Manager
13779 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California
Offline
Posted 3/15/08
Oh my God are you guys Ok Wolfee , novilovemoney?
Junsu: Don't worry they will be alright!JJ is with them already! you can just go with me!^^
ok i'll! But are you sure Junsu!
Junsu: Yeah i'm sure don't worry i'll be with you here! on your side!
Junsu I get dizzy right now!
Junsu:Hah! you Ok Honey??*worried*
yeah i guess!
Junsu: i'll get you my jacket so you can be warm!(run to get it)
oh i forget to bring it!
i guess i'll hug you!

*blush*
Thx Junsu you so lovely so thats why i love you only!
Junsu: Yeah me too...*kisses*
*blush*
♥♥♥♥♥♥
Posted 3/15/08
hey!! can we just have.. PERSONAL PARTNERS?? mine is JAEJOONG..!!!
Task Manager
7147 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Konoha Gakure
Offline
Posted 3/15/08
HAIZ guys guess everyone is not here. so here we are just the 6 of us!! (in thoughts: YAY I GOT THEM ALL!!)

Yunho, you still got my love...in fact you all got my love and our loves!!
so don't worry (husg and kiss yunho and changmin!!)

changmin: (blush shyly) thanx novi...you're such a good girl!!

*nod nod* yes i am hahaha!!!

(look at my watch)
ooopppps, sowwy guys gotta go now!!1 gonna come home or my mom's gonna kill me!!!


bye now!!
love you all BOYZ!!
(hug and kiss the boyz.. CHUnnie kiss's the longest)


(to the cust) BYE GURLZ!!!!!
SEE YA!!
Task Manager
13779 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California
Offline
Posted 3/15/08
♥♥♥♥Thx novilovemoney♥♥♥♥
I just love Junsu right now!
You can have them.. I just need Junsu!
hmm I guess they go with Changmin already!
novilovemoney can i call you unnie??

Junsu: Are you get better already?
Yeah I am!
Junsu: * * Good! I was worried about you!*kiss*

Thx Junsu!I love you!
Junsu: Love you too! ♥♥♥♥
BTW ...where is wolfee???
Task Manager
7147 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Konoha Gakure
Offline
Posted 3/15/08
HAHAHA WOLFIE...MIANHAE....^^

ok then...i'll go wit CHUNNIE ^0^


Yoochun: bring it on, baby!! (kiss)
Posted 3/15/08

yah..!! im first to jaejoong..!! *hugs JJ tightly*

♥JJ: ahhh.. wolfie... i.. can't.. breath...


ahh..!! oppa im so sorry..!! >__<

ahh.. i have a pic of you oppa..!! yay!! i luv dis pic of yours soooo muccchh...!!!

Task Manager
13779 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California
Offline
Posted 3/15/08
Yeah i love you guys too!
but Junsu is my First one!

Love him so much! *look at him
*
Junsu:*Kiss* Yeah! She is mine don't touch her ok! she is mine!
*shy*
*kiss Junsu*
I never change my mind! I'll always love you Junsu i'll call you honey for now on!
Honey love you!

Junsu: I love you too hunnie and i'll protect you always!
♥♥♥♥♥♥....♥♥♥♥♥♥

Posted 3/15/08

hey.. "SHE" is mine.. SHE?? SHEEEE???!?!?! o.o!! omooo!!
Task Manager
13779 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California
Offline
Posted 3/15/08
I'll be back Junsu don't cheat or I'll hate you!

hehehe...
i'll never i believe you never going to cheat on me cuz you love me!

Junsu: Yeah i'll be with you! or i'll go with you now...
wait i'll changes right now!

Ok!
Junsu:i'm ready bye guys i'll be back with my hunnie latter!
*hold hands and hug*
♥♥♥♥♥♥Love♥♥♥♥♥♥
Task Manager
13779 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California
Offline
Posted 3/15/08
Hehehe...
i'm back wolfee...
Junsu: hi guys i'm back! I'm happy she has a lot of my pic!
*blush* yeah i love all his pic!
this one is the cool one

This one is our baby!

he look more like Xiah..
This one is the pic i love



I love you here hunnie... you look so cute!
*kiss*
Junsu:*blush*hehehehe...thx hunnie your the best don't leave me ok!
*blush* yeah I wont!
Posted 3/15/08
junsu!! i'll cut your pay to half of you leave the club!!*eye glints*


♥Junsu: ahh..!! but..but...


naah.. im just joking.. hehehe
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.