First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply Academy: Role Playing Class (Optional)
4244 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Manila
Offline
Posted 3/17/08
i hate dancing.
4244 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Manila
Offline
Posted 3/17/08
im goin out... *steps out*
111912 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Earth
Offline
Posted 3/17/08
haha... jp-kun... part of the role play is dancing... oli-chan is our dance instructor... woot!!!
4244 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Manila
Offline
Posted 3/17/08
*door sneak* dancing, maybe next time.
111912 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Earth
Offline
Posted 3/17/08
hey whats the beat oli-chan... play the music...
Posted 3/18/08
just in time to witness sin-taichou dance...he's really..•••...DANCE?!?....

coool....never had the slightest idea sin-taichou would really show his dancing powers....lol....*i saw sin-taichou doin some macarena moves in the kitchen..and i was...utterly shocked..lol...

anyway...really sorry oli-chan..school works..T-T...*that's why i hate school...because i hate projects....>:(...

hmmm...maybe my turn...

••••••••••

can act really childish and evil at the same time...*shows tape recorder + evil smile...lol...i'm actually looking for someone to act like my older sister or brother...T-T..glad to have really nice senpais here...^-^...hmmm...i guess i'm also kind of secretive...i seldom talk about myself...lol i'm talking now...but...only few knows the real auel...*looks at oli-chan...lol...i hardly get angry...but honestly hate people who are "airheads"...dunno what's the right term for that but well i guess you had grasped the meaning of it...hmmm...i can sound really happy but actually i'm not...just don't want people to worry, that's why...i love food...yeah everybody knows that....i guess...hmmmm...more self evaluation to came!...guess those are the only things that went in my head while i'm typing..
1489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / back end of no wh...
Offline
Posted 3/18/08
i am white therefor i dont dance unless with hot chicks ;]
Academy Student
44056 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Queens, New York
Offline
Posted 3/18/08
you saw the macarena moves???

my secret is out!

I can.....
67293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / In the abyss
Offline
Posted 3/18/08
o_o uh, I think i'll skip this class for the day >_>
Academy Student
44056 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Queens, New York
Offline
Posted 3/18/08
XD ok if you wish
27353 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F
Offline
Posted 3/18/08
Dancing hehe.......*Quickly but sneakily leaves the room and legs it down the hall*
1489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / back end of no wh...
Offline
Posted 3/18/08

Narutojutsu wrote:

Dancing hehe.......*Quickly but sneakily leaves the room and legs it down the hall*


take me with u
27353 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F
Offline
Posted 3/18/08
Just run brad taicho *legs it*
1489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / back end of no wh...
Offline
Posted 3/18/08
dont u understand im lazy
27353 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F
Offline
Posted 3/18/08
*runs back and drags brad taicho away*

If we get caught now i swear i will make you my dance partner.
1489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / back end of no wh...
Offline
Posted 3/18/08
well then i hope we get caught ;] lol
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.