First  Prev  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  Next  Last
The Battle of the Boy Bands... Who is better?
8389 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / on top of a tree....
Offline
Posted 2/7/09


what i meant is i grew up listening to the backstreet boys, n'sync, Brittney spears...etc. i JUST started listening to korean music LAST YEAR. backstreet boys don't even compare to b-list korean r&b artists..... -_-

about the album sales thing, the WWW(if u seriously don't know what this means u are pretty pathetic) sucked back then. so most ppl bought albums. they didn't dl online. -_-
14619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 2/7/09

namunamuchan wrote:



what i meant is i grew up listening to the backstreet boys, n'sync, Brittney spears...etc. i JUST started listening to korean music LAST YEAR. backstreet boys don't even compare to b-list korean r&b artists..... -_-

about the album sales thing, the WWW(if u seriously don't know what this means u are pretty pathetic) sucked back then. so most ppl bought albums. they didn't dl online. -_-

whats up with you and the whole dl online thing? Yeah that matters and all but albums and the actual whole record counts also.
But anywho not everyone opinon has to be biased you know. I always grew up listening to korean music also but like the topic says "Battle of the Boybands. who is better?" so im just saying that other boy..well maybe besides new kids on the block can touch Backstreet Boys 100 million+ sales
8389 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / on top of a tree....
Offline
Posted 2/7/09 , edited 2/7/09


u know how they do album counts right? they "count" by how many albums they sell to STORES, NOT CONSUMERS. hmm...let's start... if they only sold albums in their native countries... korea is a rather small country so not that many album "counts"... and US is a rather big country so more album "counts".... the only reason why they are 100 million sales is cuz ppl knew them worldwide. -_- US+germany+rest of europe>south korea+china+japan+some parts of asia. battle of the boybands are for GROUPS THAT ARE STILL ALIVE, not dead ones... if backstreet boys were so good, how come after they broke up they all went down the sh!thole. justin is the only one w/ minor success.... BIAS means that ur experiences and values affect ur decision.... omfg...u noob... u're fricikin' 14 years old but u don't even understand that? wow....
9000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Country Homes
Offline
Posted 2/7/09
well , honestly, fans will say that their fave band is better than any bands in the world...so basically everyone r bias..
14619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 2/7/09

namunamuchan wrote:



u know how they do album counts right? they "count" by how many albums they sell to STORES, NOT CONSUMERS. hmm...let's start... if they only sold albums in their native countries... korea is a rather small country so not that many album "counts"... and US is a rather big country so more album "counts".... the only reason why they are 100 million sales is cuz ppl knew them worldwide. -_- battle of the boybands are for GROUPS THAT ARE STILL ALIVE, not dead ones... if backstreet boys were so good, how come after they broke up they all went down the sh!thole. justin is the only one w/ minor success.... BIAS means that ur experiences and values affect ur decision.... omfg...u noob... u're fricikin' 14 years old but u don't even understand that? wow....

hahahha buddy last time i checked you were 13/14 woah you turned 17 that quick? Ha funny how you can guess people age on the internet check the status it says 17 so stfu. Idk how they do it in korea as well as you or whatever but the last time i checked online downloads and albums sales are too seperate things. Obviously Backstreet boys arent famous like that no duhh but there sales in albums are still there and there still racking in money.. And them growing old is gonna impact there success. you actually think the korean groups are still gonna last after they turn 35 too? I sure dont think so.
8389 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / on top of a tree....
Offline
Posted 2/7/09

happipplrock wrote:


namunamuchan wrote:



u know how they do album counts right? they "count" by how many albums they sell to STORES, NOT CONSUMERS. hmm...let's start... if they only sold albums in their native countries... korea is a rather small country so not that many album "counts"... and US is a rather big country so more album "counts".... the only reason why they are 100 million sales is cuz ppl knew them worldwide. -_- battle of the boybands are for GROUPS THAT ARE STILL ALIVE, not dead ones... if backstreet boys were so good, how come after they broke up they all went down the sh!thole. justin is the only one w/ minor success.... BIAS means that ur experiences and values affect ur decision.... omfg...u noob... u're fricikin' 14 years old but u don't even understand that? wow....

hahahha buddy last time i checked you were 13/14 woah you turned 17 that quick? Ha funny how you can guess people age on the internet check the status it says 17 so stfu. Idk how they do it in korea as well as you or whatever but the last time i checked online downloads and albums sales are too seperate things. Obviously Backstreet boys arent famous like that no duhh but there sales in albums are still there and there still racking in money.. And them growing old is gonna impact there success. you actually think the korean groups are still gonna last after they turn 35 too? I sure dont think so.


what the hell are u talking about? YOU were 14... wow.... u seriously are pathetic... -_- go play with the other 14 year olds....
14619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 2/7/09

namunamuchan wrote:


happipplrock wrote:


namunamuchan wrote:



u know how they do album counts right? they "count" by how many albums they sell to STORES, NOT CONSUMERS. hmm...let's start... if they only sold albums in their native countries... korea is a rather small country so not that many album "counts"... and US is a rather big country so more album "counts".... the only reason why they are 100 million sales is cuz ppl knew them worldwide. -_- battle of the boybands are for GROUPS THAT ARE STILL ALIVE, not dead ones... if backstreet boys were so good, how come after they broke up they all went down the sh!thole. justin is the only one w/ minor success.... BIAS means that ur experiences and values affect ur decision.... omfg...u noob... u're fricikin' 14 years old but u don't even understand that? wow....

hahahha buddy last time i checked you were 13/14 woah you turned 17 that quick? Ha funny how you can guess people age on the internet check the status it says 17 so stfu. Idk how they do it in korea as well as you or whatever but the last time i checked online downloads and albums sales are too seperate things. Obviously Backstreet boys arent famous like that no duhh but there sales in albums are still there and there still racking in money.. And them growing old is gonna impact there success. you actually think the korean groups are still gonna last after they turn 35 too? I sure dont think so.


what the hell are u talking about? YOU were 14... wow.... u seriously are pathetic... -_- go play with the other 14 year olds....

omg you sure got a fucked up mouth. Me pathetic of what? I'm fine with how i am dude. whatever im done peace(:
4885 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / next to you
Offline
Posted 2/7/09
Eww boyband LOL.
F4 ftw coz I remember my High School days coz all my classmates just love them LOL
Posted 2/11/09
I think..in this generation the hottest and most popular boy bands are ARASHI!!! and DBSK!!!....for sure..................
5384 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / ふぃりぴん!
Offline
Posted 2/11/09
In the Korean Wave?
It'd be unfair for other foreign bands to be disregarded lol.
6041 cr points
Send Message: Send PM GB Post
114 / F / SHINee World :)
Offline
Posted 2/11/09

erxmeeza wrote:

well , honestly, fans will say that their fave band is better than any bands in the world...so basically everyone r bias..


omg. a sane person. LOL sorri i just had to say that. this forum is kinda..... idk. just bias like you said.
133 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 2/21/09
#1.fahrenhiet
1162 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Shibuya, Japan
Offline
Posted 2/21/09
Big Bang NEVER fails to impress me.
4923 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Philippines
Offline
Posted 2/21/09
weeeeh~

another interesting thread to interrupt.. LOL!

but I guess I have to pass on this one...

coz it looks like its a heated discussion in here so... i'll just say my opinion.

for a fans eye... no one is better than their idols.

so i agree with erx~everyone is bias.
416 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 2/21/09
Fahrenheit and Lollipop =]
First  Prev  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  Next  Last
You must be logged in to post.