First  Prev  1  2  Next  Last
Something happened because...
6998 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / .....i dunno
Offline
Posted 9/1/07 , edited 9/3/07
As it says in the description,post up your own reason(stupid or plausible) as to why various things (such as global warming, the iraq war....even why pigs don't fly....) happened. Or even stupid things that people don't pay attention to. Just post up your own crackpot reasons.

Like:
The Iraq War happened because: Bush & Saddam(sp?) were talkin on their cellphones....Bush jokingly asks Saddam if he has weapons of mass destruction, however the call is dropped & Bush doesn't hear Saddam lol while saying "nooooo!!!", so Bush says:"Saddam? Saddam?! Please tell me u don't have them!!!!" & then Bush orders an attack.
(i know this isn't how it happened, but, kinda a comical way of looking at it, huh?)

Just like that. It just doesn't have to be the war...it could be other things you've had in your mind. Now, i wanna see what crazy theories you guys have come up with!!!!
Please make them as comical as possible.

Note:& i don't know if there is another topic like this in cr...(there's too many...O.o)

post ur "crazy" theories here!!!!
7432 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / in your soul
Offline
Posted 9/1/07
Global warming - and angel is playing with fire even though god told her not to, she accidnetally drops the fire on a magical orb resembling earth and now WE BUUUURRRNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted 9/1/07
wait...isn't this like a game?
7432 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / in your soul
Offline
Posted 9/1/07
depends on how you see it
6998 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / .....i dunno
Offline
Posted 9/1/07
i don't think it counts as a game.........an angel playing with fire...lol.....

sum1 put this in a book:
y harry potter is so popular:the words of god r in there. O.o??!!

Pollution:the devil farted on earth as payback at god.
7432 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / in your soul
Offline
Posted 9/1/07
Aw, I thought it was good , oh heres another one. How come birds have wings? Well in the beginning god was gonna give wings to humans but when he was giving them some of the other animals beat up a bird ( which was much bigger than they are nowadays) and he stumbled knocking the human out of the way so he got the wings by accidnet. then god was called to make miracles somewhere else and told an angel to fix the mess. but the angel was lazy and couldn't hear correctly so he thought he need tomake another set of wingsfor something. He didn't think it'd matter so much and so stuck it on some mice cuz he thought it was funny and thsoe ice became bats!
10033 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Menzoberranzan
Offline
Posted 9/1/07
^ whats up with all the religious bashings?
6096 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / ATL
Offline
Posted 9/1/07
my life sucks because i am me
7432 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / in your soul
Offline
Posted 9/1/07

Geshnurpla wrote:

^ whats up with all the religious bashings?


sorry if i've offended you or anythign I just thought the mice with wings were funny. and the devil farting ont heearth was pure gold ahahaha
6998 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / .....i dunno
Offline
Posted 9/1/07
really? i just came up with that outta the blue....& it's not religious bashings, just funny theories on things....lol....god was gonna give us wings.....
19375 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 9/1/07
Reason: Socialising in real life is a burden
Why: Because human beans sucks
7432 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / in your soul
Offline
Posted 9/1/07
Miko san? does it seem like you and I are the only ones adding anysubstance to this thread

WWII hitler was a good little politically powerful dictator living next tohismother. when heran over to her house one winter for presents and tripped on the dradles some child left from the hanukah celebration. he shouted "YOU DAMNED JEWS I'LL KILL YOU ALL!!!!!!" andwent home to start his i-hate-jewish-people-campaign
6998 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / .....i dunno
Offline
Posted 9/2/07
^it does seem that way...lol...reason y hitler hates jews.....

y pigs don't fly:pigs r normaly covered in mud, & if they fly...it's gonna be raining mud & mud bombs!!!!!!
89554 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Canada
Offline
Posted 9/2/07
Candy's good because I'm obsessed over them
haha ^.^
6998 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / .....i dunno
Offline
Posted 9/2/07
^wow u must buy so much!!!!!!

aliens don't exist bucuz: the gov saw they were ugly & thought they were bad, but they were actually sayin "we cum in peace & hold the cure to AIDS." but the gov is the gov, so....they're hiding the aliens
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.