First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
do you look at celebs picture when you are going to sleep?
15759 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Some jungle out t...
Offline
Posted 3/19/08
well.... kinda ... 'cause i have picture of them as my cellphone's wallpaper so you can't really not look at it right?
894 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / M
Offline
Posted 3/19/08
no is so WEIRD
7114 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / california,rowlan...
Offline
Posted 3/19/08
i look at my cell phone and i have a pic of toma but i only look at it cause i need to set my alarm.nothing else.
i dont pray.i also have autographed pis too but i dont constantly stare.
i really think you do need a boyfriend.
2544 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / Shhhh secret! :P
Offline
Posted 3/19/08
not gonna lie... thats pretty damn weird
Posted 3/19/08
LOL......that person would be really wierd if they had really done it......even though im one of those fans of HK celebs......im not THAT desperate o.0 lol
3514 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / canada
Offline
Posted 3/19/08
LOL....i once looked at a fahrenheit picture for like just a second before i went to sleep....and the same night i dreamt of them going to my school and they became friends with me!!! hahaha that was a great dream...*sighs*......AND that's kinda creepy for someone to look at a celebrity pic every night and talk to them and worship them
1409 cr points
Send Message: Send PM GB Post
somewhere over th...
Offline
Posted 4/1/08
hmmm i'm not that obsessed....................yet
5871 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Thailand
Offline
Posted 4/1/08
......awkward....
I have pics all over my walls...
I guess I always talk to my RIP P'Big picture and tell him I miss him
But that's as far as I go haha
1957 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Texas:D
Offline
Posted 4/1/08
uhh no i dont.. o.o that would be werid for me
9669 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Cali
Offline
Posted 4/1/08
I do... lol my ipod is filled with Ikuta Toma pictures. i always stare at it before sleeping.. =D he pops out in my dreams every now and then.... lol heres my favorite one:


971 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Manila
Offline
Posted 4/1/08
i didn't go that far,.
291 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / California
Offline
Posted 4/1/08

n_n303 wrote:

yes i look at the people i'm stalking's picture and lick my lips and go "hope you're in my dreams tonight, and dont worry I'll go easy on you *rawr!* "







(---____---);
the hell?
go and find a boyfriend if you're lonely, honestly thats kinda weird >.>





FUNNY!

9003 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 4/1/08
sortof
1212 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / philippines
Offline
Posted 4/1/08
wu chun's pictures are posted at the walls of my room. and i greet him everyday lol.
Posted 4/1/08
Nope!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.