First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply What is your favorite wild animal
Member
36558 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 5/14/08

Feonalily wrote:


NewSXaddicted wrote:


Feonalily wrote:


NewSXaddicted wrote:


Feonalily wrote:
...


wow those color are amazing on an animal!! ^_^
i basically love all animals...except for the humans...
those evil creatures (*_*) *evil eye-shine*


lol what about baby humans? they so innocent


hmm ur right! but ill take y'all out of the killng list...there needs to be good humans to teach the babies ne? xDD
(sorry for the scare..if i did O_o;;....sorry anyways)



no wai!! you no scary. i know exactly what you mean... humans are cruel. but rly they were raised that way as children. i saw this video today on youtube about this 5 year old boy who shot down a bear and 4 deer. his father took him hunting...it was so sad but the news reporters thought it was amazing and said the boy had some talent.


bad bad reporters!!! TT^TT yeah n i know whhat you mean too...its kinda like how the Southern kids thought slavery was okei cuz theyre taught like that... during the Civil war times.... (nerd mode: on)
Member
3480 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 5/14/08



bad bad reporters!!! TT^TT yeah n i know whhat you mean too...its kinda like how the Southern kids thought slavery was okei cuz theyre taught like that... during the Civil war times.... (nerd mode: on)


lmao "nerd mode" xDDD
ooooh i find slavery difficult to talk about... i'm still furious about it even though the teachers always find a way to talk to you about it every darn school year. lol i think animals were treated better then that at the time
Member
36558 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 5/14/08

Feonalily wrote:




bad bad reporters!!! TT^TT yeah n i know whhat you mean too...its kinda like how the Southern kids thought slavery was okei cuz theyre taught like that... during the Civil war times.... (nerd mode: on)


lmao "nerd mode" xDDD
ooooh i find slavery difficult to talk about... i'm still furious about it even though the teachers always find a way to talk to you about it every darn school year. lol i think animals were treated better then that at the time


hmm maybe hahas XDD
ill turn the mode off.... (flick)

ok.. hahas ...ermm maybe its getting a but off topic OO (ok whats my problem? now the serious mode is on??? O_O)

NEWAYS! love animals except for EVIL humans!
40811 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / North Miami Beach...
Offline
Posted 5/15/08

NewSXaddicted wrote:


Feonalily wrote:




bad bad reporters!!! TT^TT yeah n i know whhat you mean too...its kinda like how the Southern kids thought slavery was okei cuz theyre taught like that... during the Civil war times.... (nerd mode: on)


lmao "nerd mode" xDDD
ooooh i find slavery difficult to talk about... i'm still furious about it even though the teachers always find a way to talk to you about it every darn school year. lol i think animals were treated better then that at the time


hmm maybe hahas XDD
ill turn the mode off.... (flick)

ok.. hahas ...ermm maybe its getting a but off topic OO (ok whats my problem? now the serious mode is on??? O_O)

NEWAYS! love animals except for EVIL humans!


yep. i completely agree with you!
Member
4183 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / FOO-ETH!!!!
Offline
Posted 5/15/08
I have some (cough cough)


It's kinda alot so i put it in there.
Member
36558 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 5/15/08

sli8tlydramatic1 wrote:

I have some (cough cough)


It's kinda alot so i put it in there. :)


waah haha so cute ^^
Member
4183 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / FOO-ETH!!!!
Offline
Posted 5/15/08

NewSXaddicted wrote:


sli8tlydramatic1 wrote:

I have some (cough cough)


It's kinda alot so i put it in there. :)


waah haha so cute ^^


The one babeh panda remindz me of me ginneh pig.. XD

Member
36558 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 5/15/08

zeno503 wrote:


NewSXaddicted wrote:


Feonalily wrote:




bad bad reporters!!! TT^TT yeah n i know whhat you mean too...its kinda like how the Southern kids thought slavery was okei cuz theyre taught like that... during the Civil war times.... (nerd mode: on)


lmao "nerd mode" xDDD
ooooh i find slavery difficult to talk about... i'm still furious about it even though the teachers always find a way to talk to you about it every darn school year. lol i think animals were treated better then that at the time


hmm maybe hahas XDD
ill turn the mode off.... (flick)

ok.. hahas ...ermm maybe its getting a but off topic OO (ok whats my problem? now the serious mode is on??? O_O)

NEWAYS! love animals except for EVIL humans!


yep. i completely agree with you!


yeah ^^ well
u know how sometimes u see.... TT^TT
dead squirrels or something like that by the streets?
i think cars should just perish!!! ITS A HIT-AND-RUN!!!! TT O TT /)"
come back and save the little cutie! D"X
i want to cry everytime i see that...
and well im getting off topic so ill stop here...... *sobb*
Member
36558 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 5/15/08

sli8tlydramatic1 wrote:


NewSXaddicted wrote:


sli8tlydramatic1 wrote:

I have some (cough cough)


It's kinda alot so i put it in there. :)


waah haha so cute ^^


The one babeh panda remindz me of me ginneh pig.. XD



u hav a ginie pig?? aww i dont have any pets ..but i think theyr better off without a cage XD
and well i live in an apartment so...yea.. O_o
Member
4183 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / FOO-ETH!!!!
Offline
Posted 5/16/08

NewSXaddicted wrote:


sli8tlydramatic1 wrote:


NewSXaddicted wrote:


sli8tlydramatic1 wrote:

I have some (cough cough)


It's kinda alot so i put it in there. :)


waah haha so cute ^^


The one babeh panda remindz me of me ginneh pig.. XD





u hav a ginie pig?? aww i dont have any pets ..but i think theyr better off without a cage XD
and well i live in an apartment so...yea.. O_o


...yyyeeeAAAHHH xD

Member
3607 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 5/17/08
LION~
Member
657 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Malaysia
Offline
Posted 5/24/08
well,i will classify according to air,land and water,
Land>wolf,dog
Air>Eagle,Owl
Water>dolphin,whale
Member
113 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / home
Offline
Posted 5/24/08
right here are some of my fave animals:

wolves
orca's
dolphins
whales
lions
eagles
penguins
seals
leopards
orangutans
Posted 5/26/08 , edited 5/26/08
cat family... and penguins...
Member
8333 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / In the stars
Offline
Posted 5/29/08
I love all animals!!!!!!!!!!
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.