First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
Who is the most ugliest anime main Character you've ever seen
4919 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 3/21/08
Beyblade's head char.... but anime is somewhat good Love Ray ank Kai
41834 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Shinn Paradise!!!
Offline
Posted 3/21/08

inumakiyo wrote:

ONE PIECE MAIN CHARACTER!


hmm...

no offence to their animefans!..


WHat? you mean Luffy??... i think he was Cool... hehe
41834 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Shinn Paradise!!!
Offline
Posted 3/21/08

ShinigamiDGs wrote:

Can i say Naruto ?


nope dont say it la!.... haha!!.... can i say sasuke??
182 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / to the right of left
Offline
Posted 3/21/08
Yugi boy is god damn ugly...his hair is freakin gay
1003 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / badassdonia
Offline
Posted 3/21/08
Monta

do i even need to say more
569 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Canada
Offline
Posted 3/21/08
Pretty much any character from the anime Monster, Also Saikano was pretty bad too.
990 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 3/21/08

misspsycho wrote:


Phys wrote:


misspsycho wrote:


Phys wrote:


misspsycho wrote:


Phys wrote:


misspsycho wrote:



I think Luffy is pretty fun and cool,
watch One Piece before saying that,
my first thought on One Piece was pretty much the same as you,
but my opinion changed soon after i started to watch One Piece

Edit : On topic,i don't like the style of Akagi and Kaiji


umm..i think he/she isnt talking about the story of one piece, the topic is "who;s the ugliest character..?", right?, the topic is centered on physical appearance, not story..even if the story is topnotch, u cant really change the appearance of the characters, ne? luffy's ugly and thats that..peace!


Im not talking about the storyline,the first time when I saw One Piece on television,it gave me a creepy impression,
I thought 'wtf an ugly rubberman?'
But when i started to watch One Piece,it completely changed my impression,
what i want to say is,the storyline has influence on the impression of the characters


so...thats his own first impression...nothing wrong wid that right?


Like I said....watch One Piece if you think those characters are ugly and say it after that


man, thats HIS FIRST IMPRESSION..like you, probably he said that WTF AN UGLY RUBBERMAN..oh my..this kid's stupid..YOU CANNOT CHANGE ONE'S FIRST IMPRESSION..thats your impression, thats his..EVEN THOUGH I STARTED LIKING THE ANIME AFTER I WATCHED, THAT WOULD NOT, I REPEAT, WOULD NOT CHANGE MY FIRST IMPRESSION, thats why its called first..man, dig??


Im not talking about the first impression,omg,y retard?
And when the f**k did i said 'it would change your first impression',can't you read?
I don't care what they think of One Piece the first time,
I've been saying for a year now,if you think those characters are ugly then try to watch it,it may change your impression,
and stop FLAMING or CAPS y stupid fag.


hehe....because if i dont capitalize it, you might not understand, with that low IQ, i really doubt it..and please dont call me fag, someone might actually think you hate gays, and with that someone might actually hate you and oh calling someone a fag in the internet is very childish...wait....you are a child..14 is still quite young and you already know those words..man, kids these days...the capitalizations are for significance only, not for insult, am just explaining since you blow you're top off easier and faster...

PS...for anyone whos a fag, I am really sorry for this kid's behavior...i hope he doesnt meant that as an insult towards me because that would also be an insult towards you...and yes, i'm gay...and i'm happy to be one..



Look who's talking...
I have a IQ of 152,just because you can't read doesn't mean you need to flame me because of your bullsh*t first impression
and of my age,just because im 14 doesn't means that im a stupid kid,
you insulted me first so don't blame me for calling you a stupid fag.
I have a long life to go so i don't want to waste my time on a childish bitc* like you.


P.S : When you find yourself in such a situation don't flame me because you can't solve the problem with words.
4508 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Singapore
Offline
Posted 3/21/08
i cant remember. the ugliest were often the sidekicks or extras
6797 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / New York
Offline
Posted 3/21/08
Omg definitely Kenta from Karin. I dont prefer him as the good looking guy.. ever.
777 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 3/21/08

neowoofer_animelover wrote:


ShinigamiDGs wrote:

Can i say Naruto ?


nope dont say it la!.... haha!!.... can i say sasuke??


yes! u can coz i agree with u.haha
41834 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Shinn Paradise!!!
Offline
Posted 3/21/08

maya-chan wrote:


neowoofer_animelover wrote:


ShinigamiDGs wrote:

Can i say Naruto ?


nope dont say it la!.... haha!!.... can i say sasuke??


yes! u can coz i agree with u.haha


yes! someone agrees!
875 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / England
Offline
Posted 3/21/08
Gai/Rock Lee from Naruto... and the main character guy from Karin. o_O

That's my two cents.
777 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 3/21/08
what about Jakken from inuyasha? he is soo ugly

875 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / England
Offline
Posted 3/21/08

maya-chan wrote:

what about Jakken from inuyasha? he is soo ugly



So true! o_o

I agree with one of my friends, he really does look like a dried up frog...
2468 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / yesterday
Offline
Posted 3/21/08
most ugliest..... nice grammar, but back on topic.... naruto he's got some sort of fucking orange fetish
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
You must be logged in to post.