First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Do you scared of vampire n do u know about it ?
Posted 3/21/08

essentielle_elegance wrote:


aminah93 wrote:


essentielle_elegance wrote:

vampires are the sex. they can sex me up anyday <3


emm...why's that ?


because they're hot.....


hehe..okie ^^ have u become one ?

1028 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Australia =)
Offline
Posted 3/21/08

aminah93 wrote:


essentielle_elegance wrote:


aminah93 wrote:


essentielle_elegance wrote:

vampires are the sex. they can sex me up anyday <3


emm...why's that ?


because they're hot.....


hehe..okie ^^ have u become one ?



wait.. what? how can i become one? vampires are fictional
Posted 3/21/08
hmm..have been bite by a vampire or do some ocassion for u to become the vampire..but juz in CR ^^

1028 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Australia =)
Offline
Posted 3/21/08

aminah93 wrote:

hmm..have been bite by a vampire or do some ocassion for u to become the vampire..but juz in CR ^^



no, im twisted. not that twisted. lol
Posted 3/22/08
i definitly love vampires!!
5559 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / where no one can...
Offline
Posted 3/23/08
of course im scared hahaha
6375 cr points
Send Message: Send PM GB Post
67 / In the gutter.
Offline
Posted 3/23/08
Wtf? Are you still a child? Obviously I'm not 'cause they don't exist.
575 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Halmstad
Offline
Posted 3/23/08


I want to become a vampire.

The best Vampire anime is:

Karin!!!!
55905 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 3/24/08
I know them but I'm not scared at all
4529 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / NYC
Offline
Posted 3/24/08
i'm not scare of it, i think its cool
1329 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/25/08
why not be a vamp?
9364 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / San Francisco, Ca...
Offline
Posted 3/26/08
know about it and not scared lol
17200 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / USA
Offline
Posted 3/27/08

nana812 wrote:

love vampires... heard of edward from twilight? haha


YEAHH!! That guy is just soooo lovely
17200 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / USA
Offline
Posted 3/27/08
I love Vampires! I'm practically in love with on myself! His name is Edward Cullen from Twilight.
708 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / uk
Offline
Posted 4/1/08
vampires do not exist obviously i would'nt be scared of them. but they sure are cool eventough they don't exist
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.