First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
What would your Anime be about?
395 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Apartment of Doom
Offline
Posted 9/18/06
My story would be about a girl who hears the voice of God in her head, the 2012 prophecy, and her role in the new world. I would probably throw in Trent Reznor (or at least some reference to NIN) somewhere along the way
55072 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 9/18/06
That sounds like something I've heard now... I guess you have to be a genius nowadays to come up with something new.
Posted 9/18/06
.....why?






Trevor (OP)
395 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Apartment of Doom
Offline
Posted 9/18/06
There hasn't been an original thought since 1870-something. Like they say "Nothing new under the sun". But, my idea came from personal events.
Posted 9/18/06
...youve had god talk to you before?








Trevor (OP)
55072 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 9/18/06

Girl wrote:

my idea came from personal events.

The first part of mine did too.... DAMN THAT ASSHOLE why cant ppl see that hes an asshole. I take it back ALMOST EVERYONE KNOWS HE IS AN ASSHOLE. Only like 20 ppl like him and thats because he acts fake around them. He can dish out as much insults as he likes but when someone insults him back he starts to show his true self. One time he was making fun of this short kid in our class and the short kid said something back and everyone laughed at the asshole so he tripped him pushed him and the kid hit his head on the bench.
10311 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 9/18/06
Thats a true asshole
55072 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 9/18/06
TY for agreeing with me. ASSHOLES CAN DIE.0.0 he signed on right now. I wanna spam him
one other thing... I say something back to him too but he knows he cant take me cause hes a fucking toothpick..... anyway he responds by saying "Your not funny" i say thats interesting considering he steals like half of my jokes.
395 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Apartment of Doom
Offline
Posted 9/18/06

kyocool wrote:

...youve had god talk to you before?

Trevor (OP)


I have a really weird concept of God...it's pretty crazy, but to answer your question, yes I have.

55072 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 9/18/06
... are you sure.....Maybe you should lay off the Lain.
395 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Apartment of Doom
Offline
Posted 9/18/06
Meh, I'm not here to discuss religious beliefs, I'm here to talk about anime, take it or leave it.
Posted 9/19/06
haha no kidding i think you need to lay off alot of things if gods speakin to you darlin..ya sure it aint the booze because hell ive had that happen a time or two lol...... i mean you not joan of arc lol....(wow)


<<<< is lame for bringin up Joan or Arc


Trevor (OP)
2142 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / America, Fuck Yeah.
Offline
Posted 9/19/06
Mine would be about teddy bears taking over the world.
15140 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Minnesota
Offline
Posted 9/19/06
A gay porn version of Dragon Ball Z

KAAAAMEEEHAAAA
15809 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 9/19/06
^^
lol, lets just hope u never get into the anime industry
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.