Created by SnowCoyote
Post Reply Which places do you like the best?
Moderator
1810 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Melbourne, Australia
Offline
Posted 3/18/08
People who lives or visited in Melbourne.
Which places do you like the best? Vote out!
Aussie
5284 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Australia
Offline
Posted 4/12/08 , edited 4/22/08
Great Ocean Road: No real comment, doesn't interest me.
Phillip Island: Its fun their, although I haven't been on many trips there recently.
The Ranges: EKK. I have been 4-Wheel-Driving there with my family and friends etc... I didn't actually drive though... I hate 4WDing. It gives me a headache, so I don't like the ranges.
The beaches: I love the beach!!! Living near the coast is great! Only in Summer though, in Winter, of course the beaches suck <.<
Shopping Centres: MY LOVE. I love shpping so much <.<. Too bad I haven't got many HUGE shops near by. I'm pretty far away from Chadstone. Damn, ehh?

Aussie
7520 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / At my laptop....
Offline
Posted 4/13/08 , edited 4/22/08
graet ocean road is ok....not that its no 1 choice.

philip island i love the penguins ^^ their soo cute!! (my family used to hav a caravan there)

hell i live in melbourne and i dont even know wat the hell the ranges are...crap...

beaches are freezing when a storm is appraching but otherwise its fun ^^

but shopping centers are mainly the place to be coz of the manga ^^ boarders
and alot of clothes (i dont usually buy clothes)
Moderator
26751 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Melbourne Australia
Offline
Posted 5/15/08
yeah shopping time cause its cool n find that interesting wat they have :]
Posted 5/15/08

tampic wrote:

Great Ocean Road: No real comment, doesn't interest me.
Phillip Island: Its fun their, although I haven't been on many trips there recently.
The Ranges: EKK. I have been 4-Wheel-Driving there with my family and friends etc... I didn't actually drive though... I hate 4WDing. It gives me a headache, so I don't like the ranges.
The beaches: I love the beach!!! Living near the coast is great! Only in Summer though, in Winter, of course the beaches suck <.<
Shopping Centres: MY LOVE. I love shpping so much <.<. Too bad I haven't got many HUGE shops near by. I'm pretty far away from Chadstone. Damn, ehh?



.. Frankston ftw?
I liked four wheel driving with your family! It's when I first started stretching my ear, lmfao.



Yes, I also like the beach.. And shopping but I'm broke at the moment. Yay me.
Damn you Tammy for having your job. <.<
Moderator
1810 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Melbourne, Australia
Offline
Posted 5/15/08
rofl SAVE UP! so u can shop more~! ^^
Aussie
2424 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Melbourne, Austra...
Offline
Posted 12/27/08
W00T HIGHPOINT! lol PLAYTIME! xD
Aussie
998 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Australia
Offline
Posted 12/31/08
shopping centres cause i can search 4 anime stores in them >_> and maybe cosplay randomly lol
Aussie
47421 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Australia.
Offline
Posted 1/13/09
beaches and shopping xD the best shops are in the city and on the coast

^_^
Aussie
3497 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / South Australia
Offline
Posted 1/13/09
the beaches
Posted 7/15/09
beaches/shops
You must be logged in to post.