First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
[TwDrama] Romantic Princess
3943 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / California
Offline
Posted 9/17/07
The first episode was very enjoyable. It's very alike to Goong, probably like a Taiwanese version of Goong. I really liked it overall.
49330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / New York City
Offline
Posted 9/17/07

slowdanse wrote:

@ kimchio ~ Uh-oh. It's over-exaggerated again?? So similar to Hana Kimi??

Crap, I was expecting it to be somewhat similar to Tokyo Juliet. Haha!


Some moments are totally like Hana Kimi. It's not as serious and deep as Tokyo Juliet yet. Angel's really funny & cute. ^_^

I haven't seen Goong so I wouldn't be able to make a comparison but just from what I know about Goong, it does seem a little similar. (:

4451 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / "right here!!"Las...
Offline
Posted 9/17/07
it will really b kool to see how calvin acts!!! gonna see it whenever it comes out!
2206 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / wish;Tokyo, Japan
Offline
Posted 9/17/07
I can't wait for subs. Kimchio didn't it like come out yesturday?! you already saw it? beast!!! btw where?
49330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / New York City
Offline
Posted 9/17/07
lol, youtube. the quality isn't super hot. xP but i mean it's still the 1st episode. i was surprised that it was even there...i was google-ing Romantic Princess but then clicked videos by accident and poof, there it was.
1967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Ohio
Offline
Posted 9/17/07
another japanese manga turned into a twdrama?.........................
lol jk.. ill i dont like the actress/actors much, but if its good, im willing to watch
7285 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 9/17/07
it's outt!i totally need to fnd time to watch ittt
11117 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 9/17/07
Ok here's an update on Romantic Princess from crfansubs. We are limiting each language group to One project. WWL will be finished some time this week, as far as translations go. So I will get the Mandarin translators started on RP later this week or next week. Sorry, but it might take a little while...

Edit: Ok, Will start translating it tomorrow! 9/19/07. Hope it'll be up and ready soon!
15300 cr points
Send Message: Send PM GB Post
40 / M
Offline
Posted 9/18/07
Looks Good! I can't wait to see it
7572 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / pearl of the east
Offline
Posted 9/18/07
i have already watched the first episode but only with chinese subs.. ive watched it on cabled tv haha lol.. i hope my chinese skills work! haha but it will be better if it has english subs.. haha

wu zun is hot!!!
107164 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Chicago, IL
Offline
Posted 9/19/07
Whoever finds the first english subbed video, please post here! Haha!
3138 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Sydney, Australia
Offline
Posted 9/19/07
omg , i just finished watching the first episode !!!! its like sooooooooooo good, !!!! i cant wait until episode 2 , angela looks so kawai in the drama !!! =]
7441 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Under your bed. S...
Offline
Posted 9/20/07

thekoolgal wrote:

omg , i just finished watching the first episode !!!! its like sooooooooooo good, !!!! i cant wait until episode 2 , angela looks so kawai in the drama !!! =]


Really?? where'd you watch it????
Posted 9/20/07
AHH!! Yes I'm dein for the vids to be subbed!!! I wanna see this sooo badly!!!
Da drama sounds alot like goong! Which is great cause I totally LOVED Goong!!!
6142 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 9/20/07
Everyone wants to see this! It's totally going to be the next big thing since Hana Kimi..
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.