First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
RANDOM BUDDYING... r u a victim??
26342 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Stamford, CT
Offline
Posted 3/20/08

AHTL wrote:


goldenmegazx wrote:

yeah! it happens to me!! I usually get 2-5 buddy request aday!


A little correction on your status message.


- flea*


Flea = little bugger
Flee = to escape


LMAO!!! oh yeah!!! thx!
Ghost
AHTL 
91493 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / Norway
Offline
Posted 3/20/08

goldenmegazx wrote:


AHTL wrote:


goldenmegazx wrote:

yeah! it happens to me!! I usually get 2-5 buddy request aday!


A little correction on your status message.


- flea*


Flea = little bugger
Flee = to escape


LMAO!!! oh yeah!!! thx!


No problem! ;D

Grammar Nazi to the rescue! ;D
15332 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 3/20/08
random buddies don bother me..
820 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / In your heart ( ̄▽...
Offline
Posted 3/20/08
is random buddies that bad?
Posted 3/20/08
wha... victim... lol... just don't accept geez
Posted 3/20/08
most of us just want to fap to your pics.
*fap*
*fap*
*fap*

i came!1!!
1088 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M
Offline
Posted 3/20/08
All of my friends are random
195 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 3/20/08
i only have two buddies...and yeah they are from random buddying. haha
753 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / RainbowLand.
Offline
Posted 3/20/08
Oh, I don't mind being a victim of random buddying, I only have four friends here and three of them random buddied me. I never random buddy, I'm bit scared to add or talk to people here... But, I want loads of friends so random buddying is okay for me!
6098 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 3/20/08
most of my friends random.. i dont care if they add me or not, i'll just accept them.. but if they are the spammers, im gonna have to terminate em.
3240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Singapore
Offline
Posted 3/20/08

boogiekun wrote:

i only have two buddies...and yeah they are from random buddying. haha


i ur up to random buddying... add more...juz dun leave them alone..
Posted 3/20/08
Basically all the people on my buddies are random buddies....except around 4.....I dont mind though cause I talk back to them but usually stop >< I dont add them if their profiles all colorful and they type like "dis n stuf"
28673 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Michigan, USA
Offline
Posted 3/20/08

Lucyfer1134 wrote:

have u ever been randomly buddied??

There r just some people who just wants privilages..
to post in ur guestbook.. to get CR points..
Well usually u'll get a Buddy Request.. Then later the guy will post
something lyk ''Hie" or something.. If u r friendly u'll start chatting with him..
But The next day... He'll Stop talking to you and sometimes delete U!


This Is The Characteristics Of such People....

1)in their guestbook.. there will be many replies lyk ''thx 4 inviting" from other users.. he might been RANDOM BUDDYING ppl.
2)CR points MASSIVELY HIGH... Take note when did they join CR... If he is still new then he is one..
3)Buddy List Of Course.. 200 over!!!!
4)In the profile.. the person would tend to write that he is a beginner or new to CR..

that is all i know... LOL i was a victim many times..

- Locked, duplicate!

http://www.crunchyroll.com/forumtopic-2686/CR-BuddiesBuddy-List.html
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.