First  Prev  1  2  3  Next  Last
Interesting Article on Crunchyroll
12554 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / http://www.crunch...
Offline
Posted 12/18/07
^ what the mods got to do with this? is not liked they get payed to do they job
7258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Manila
Offline
Posted 12/18/07
wth,^ hey you, think of it like this your working for someone you dont even know (eventhough you dont get paid) arent you curious about this "person"?
12554 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / http://www.crunch...
Offline
Posted 12/18/07
^hmm you got a point...but for me i wouldn't give a damn i would abused it and pissed cr members off but if i find that person i working for is a bastard who cheated good people out of they money i probley say "fuck this i quit and not coming back here to this site ever again" if that person i work lied like i said =D
7258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Manila
Offline
Posted 12/18/07
^lol your right, i dont think CRs hooting money from us.. or are they? haha im getting confused, stop this.
12554 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / http://www.crunch...
Offline
Posted 12/18/07
^no actually they are from members whos donating wanting to support this site or...better quiilaty of the video...and the ads...for some reasons when i type in (w/e i type in the box) and press search there this friggin ad viruses popping up
7258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Manila
Offline
Posted 12/18/07
^ dude cant understand you, okay the "donation is for bandwidth" but what are you talking about viruses? huh?
12554 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / http://www.crunch...
Offline
Posted 12/18/07
^
guess that doesn't happened to you when u type searching in media..oh well i agreed with you lets stop this now
Posted 12/18/07
thats why its called "voluntary" work. and, just so you know, they do get a badge each month. but 6 dollars is really nothing for the time that they spend doing a shitload of crap on CR. once again, they did volunteer to do it.

anyways, running a site this big is pretty costly.. if this site is anywhere near as big as asianfanatic then its pretty damn much. http://asianfanatics.net/forum/index.php?showtopic=33451
that is, if thats really the cost that asianfanatic pay for each month..

edit- i just noticed how stupid my comment was comparing this site to asianfanatic.
7258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Manila
Offline
Posted 12/18/07
75 k is not much...
12554 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / http://www.crunch...
Offline
Posted 12/18/07
^for some its alots...
7258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Manila
Offline
Posted 12/18/07
^it is really alot but running a website with tons of Asian fanatics must be pain in the pocket..

anyways.. why does CR keeping quite about this.. oh lol shinji oppa are you for real
12554 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / http://www.crunch...
Offline
Posted 12/18/07
^they probley don't want others to knows..whos knows they got reasons
7258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Manila
Offline
Posted 12/18/07
^agree agree

~i noticed that im hanging for long in this thread. lol means im really interested.
1872 cr points
Send Message: Send PM GB Post
44 / F / united kingdom
Offline
Posted 12/18/07
in the uk it costs about £10.00 a month for 6 postal dvd rentals - where you only get 2 dvds at a time and have to rely on the postal system to get the dvds to and fro on time for you to get your 6 dvds...

i pay £3 a month on here for as much as i want to watch

so i dont really care about the article, im not getting ripped off or anything. shinji could be my mum for all i care

75k is nothing in terms of business, and if they had double that in the bank i would think that only sensible

ps Harry Potter isnt real and J K Rowling is a billionaire....stop buying her books?

(yes, ive stopped editting now)
Posted 12/18/07

yellowkisses wrote:

75 k is not much...


you gotta be kidding me. its certainly not what you can find wandering around the streets. thats a load of money if you ask me. do you even know how much 75k is? golly gee.



First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.