First  Prev  1  2  Next  Last
*spoiler alert* Sad Ending's Personal Solution
1981 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / philippines
Offline
Posted 3/21/08
Here's my sequel/s to fate stay night:
since Bedivire tells arthur (saber) that she will continue her dream (which i consider her adventures with shiro) heres the multiple endings / sequel:
-she will magically return to shiro's time, and meet him on the spot where shiro is. (but how? i don't know they know magic right?)
-the holy grail's back (since it also returns when they destroyed it 10 years ago) so the hero's are called, includes arthur and since shiro's alive, he will be again her master. (but 10 years? shiro would be older now but matured )
- or if arthur's not possible, a descendant would be nice (looks exactly like her too) they meet, fell in-love and happily ever after!

Gurren Lagann: easy, he meets new girl... since he don't want to revive his wife (nia) Yoko's free too, they're the same age.

what else? hmm.. i tend to forgot those sad endings and some i plan not to watch it when i know its ends in sadness... feel free to run your imagination for your ideal anime ending!
8036 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / COFFiN. ♥
Offline
Posted 3/21/08
Duplicate:

If you could change Animes the way you liked
http://www.crunchyroll.com/showforumtopic?id=280

Change an Ending
http://www.crunchyroll.com/forumtopic-119721/Change-an-Ending.html

What Animes could have ended better?
http://www.crunchyroll.com/showforumtopic?id=57

Predict an Anime's Ending
http://www.crunchyroll.com/showforumtopic?id=4779

What kind of ending do you prefer?
http://www.crunchyroll.com/showforumtopic?id=7858

LOL. I just don't know which of those threads is the right one to chose.

*Reported
1981 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / philippines
Offline
Posted 3/21/08

faLLenm00n wrote:

Duplicate:

If you could change Animes the way you liked
http://www.crunchyroll.com/showforumtopic?id=280

Change an Ending
http://www.crunchyroll.com/forumtopic-119721/Change-an-Ending.html

What Animes could have ended better?
http://www.crunchyroll.com/showforumtopic?id=57

Predict an Anime's Ending
http://www.crunchyroll.com/showforumtopic?id=4779

What kind of ending do you prefer?
http://www.crunchyroll.com/showforumtopic?id=7858

LOL. I just don't know which of those threads is the right one to chose.

*Reported


dude that's too many!!! but mine concentrates on sad endings, either change or the continuation but not predict.
8036 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / COFFiN. ♥
Offline
Posted 3/21/08

arsetothem wrote:

dude that's too many!!! but mine concentrates on sad endings, either change or the continuation but not predict.


Haha I'm not sure what link to post so I posted all of them x.x



1981 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / philippines
Offline
Posted 3/21/08

faLLenm00n wrote:


arsetothem wrote:

dude that's too many!!! but mine concentrates on sad endings, either change or the continuation but not predict.


Haha I'm not sure what link to post so I posted all of them x.x





hahaha!!! i think the predicting the anime is kinda way off mine.
oh!!! join me in my "breaking the thousand points barrier" party! WOOOHOOO!!!
Posted 3/21/08

arsetothem wrote:
Gurren Lagann: easy, he meets new girl... since he don't want to revive his wife (nia) Yoko's free too, they're the same age.


Nia can't be revived O_o. Yoko is like... 2 years old than him, right? O_o.
2596 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Canada, somewhere
Offline
Posted 3/21/08
popcorn + ice cream + chocolate = happiness
1981 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / philippines
Offline
Posted 3/21/08

Eudd wrote:


arsetothem wrote:
Gurren Lagann: easy, he meets new girl... since he don't want to revive his wife (nia) Yoko's free too, they're the same age.


Nia can't be revived O_o. Yoko is like... 2 years old than him, right? O_o.


really??? ive checked in wikipedia (it says they have the same age when they first met: 14 yrs old) he's just a short guy and yoko's a girl with a matured-looking body (really matured hehehe ) nia can actually be revived along with the lost friends with the spiral power as gimmy suggested,
Posted 3/21/08

arsetothem wrote:
really??? ive checked in wikipedia (it says they have the same age when they first met: 14 yrs old) he's just a short guy and yoko's a girl with a matured-looking body (really matured hehehe ) nia can actually be revived along with the lost friends with the spiral power as gimmy suggested,


Really?? O_o. Wtf. Yeah... but they don't match at all..

---

Scene behind the door: Nyu/Lucy.
4870 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 3/21/08
clannad movie and kanon
1981 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / philippines
Offline
Posted 3/21/08

iambill10 wrote:

Death note
Light kills everyone of them. Light became God.


well, i dont consider that as a solution, but YEAH!!! since Lights a God, he could create a new world to worship him!!!
1981 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / philippines
Offline
Posted 3/21/08

Animal777 wrote:

clannad movie and kanon


you gotta write your own ending or continuation with those titles... but those 2 are total tear-jerkers
4870 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 3/21/08

arsetothem wrote:


Animal777 wrote:

clannad movie and kanon


you gotta write your own ending or continuation with those titles... but those 2 are total tear-jerkers


If thats the case then i wouldn't let the characters die(at least not in the ways that they did)
14184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Toronto, Canada
Offline
Posted 3/21/08
does this kinda of stuff happen 24/7
the blocking
seriously
1981 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / philippines
Offline
Posted 3/21/08

Animal777 wrote:


arsetothem wrote:


Animal777 wrote:

clannad movie and kanon


you gotta write your own ending or continuation with those titles... but those 2 are total tear-jerkers


If thats the case then i wouldn't let the characters die(at least not in the ways that they did)


agreed on that, try adding some story and details like i did in the first thread. have fun using your imagination!!!! (did i just sound like a kiddy show host????!!!)
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.