First  Prev  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  Next  Last
Post Reply Hottest (Non Asian) Actor
585 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / 7th Heaven
Offline
Posted 4/29/08

Condensation_Appreciation wrote:

JAMES FRANCO.
HECK YEAH.



He looks soo much like James Dean is scarey.

And yea he is amazing in Fly Boys
Posted 4/29/08


Channing Tutum...lmao (i think i spelled that right) OMG YUMMY BOD!!!
2908 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Everywhere
Offline
Posted 4/29/08

peng27 wrote:

OMG, and James Dean!!





i definitely agree!
6807 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / P.I.
Offline
Posted 4/29/08

kaia06 wrote:


Brandon Fraser

Travis fimmel

Tom Welling

Paul walker

and of course the HOT prison break actor Wenthworth Miller.
but these are a few of the hunkies there are aout there!


*high fives* yeah! totally! really.. this guys are basically HOT.

especially w. miller.. but i love calling him michael scofield
6807 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / P.I.
Offline
Posted 4/29/08

insincere_sincerity wrote:

. . . Takaouto Plushy ain't an actor

Billy Zane [cause no one can resist the PHANTOM ]



Harrison Ford [as Han Solo and Indiana Jones]


Eric Bana [in 'Munich' but also in 'Troy' and 'Chopper Read' (with tub!) ]



And who can forget DANIEL CRAIG [007, Munich and soon the Golden Compass (Northern Lights for anyone who has read the His Dark Materials series by Phillip Pullman]




daniel craig and eric bana!!!

one of my faves among the "older generation"

yeah.. very masculine and strong.
6807 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / P.I.
Offline
Posted 4/29/08

MeLovesYouu wrote:

Hmmm.
James Franco
He looks like the sexy bad boy type. XD


and i saw that Narnia movie comin up.
Their Prince Somethin is pretty hott.


he's in spiderman... tritan and isolde.. right? yeah.. i think he's pretty handsome.

is he Prince Caspian in Narnia?
Posted 4/30/08

jyaishika wrote:


MeLovesYouu wrote:

Hmmm.
James Franco
He looks like the sexy bad boy type. XD


and i saw that Narnia movie comin up.
Their Prince Somethin is pretty hott.


he's in spiderman... tritan and isolde.. right? yeah.. i think he's pretty handsome.

is he Prince Caspian in Narnia?


He's from spiderman and tristan & isolde but he's not the guy from Narnia.
Uh, that Prince Caspian is European, I think? Yeah, but he's good looking.
2498 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Michigan.
Offline
Posted 4/30/08
AARONNN YOOOO.
is in 21 as choi :DDD
AND HE'S AMAZING<3<3<3
Posted 4/30/08



he is sooooo hot...omg i drool every time i see him...i love zac efron
2581 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Anywhere you want...
Offline
Posted 4/30/08
I say that Paul Dano is the hottest "non-Asian" actor to meee. XD

304 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / Pluto
Offline
Posted 4/30/08
k, i have read 3 pages, while I am for too lazy to read 14 pages, as far as I have seen no-one has posted as such as I am.......

In film school I learned that nowadays in Holiwood females (actresses) are starting to say they wish to be called actors as well, following such a definition, i will post my thoughts on the topic........

Natalie Portman
Erin Sanders, underage I know, but not for long ;P
Lucy Liu (chineese I know, but even the mod posted an asian, besides she does much work in the US)
Idina Menzel
Kristin Chenoweth


K, that's enough for ero-san (me)...............
1565 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / America
Offline
Posted 4/30/08
I know he's not an actor but at 44 years old my man LL is still lookin oh so SEXY!




3607 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 7/3/08 , edited 7/3/08
brad pitt,LL COOL J, will smith, george clooney, leonardo dicaprio
Posted 7/3/08 , edited 7/3/08
gerard butler

tim roth

thomas jane

sean bean

jason isaacs


yes.. odd choices..
xyie 
4133 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / I'm in my happy p...
Offline
Posted 7/3/08
I don't have a pic, but my choice would be Jared Padalecki. *drools*
First  Prev  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  Next  Last
You must be logged in to post.