RANDOM FORUM TOPIC... willing to reply..?
3240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Singapore
Offline
Posted 3/22/08
Are U Active On the Forum...?

Then u should have been REPLYING to all these TOPICS..

LOL im new so im not used to it but

are they relevant...?
8715 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / North Carolina
Offline
Posted 3/22/08
No, you don't need to reply to every topic. Some are stupid and there isn't any good point in posting in it. This thread is also stupid, but my purpose is to tell you to READ THE RULES. And don't make shitty threads like this again.

At least you didn't call this forum topic a forum. Phew
Posted 3/22/08
active? used to be. But now, no. Why you asked? Mini-wannabe mods (e.g. n_n, your_typical_blahbla, and groupies) who can't leave a forum thread without posting a curse word or two. So yea.
6775 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / Doha, Qatar
Offline
Posted 3/22/08
WTF!!! lol, sorry i'm random.
3240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Singapore
Offline
Posted 3/22/08

HokiePokie wrote:

No, you don't need to reply to every topic. Some are stupid and there isn't any good point in posting in it. This thread is also stupid, but my purpose is to tell you to READ THE RULES. And don't make shitty threads like this again.

At least you didn't call this forum topic a forum. Phew


So random topics are shit???
8715 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / North Carolina
Offline
Posted 3/22/08

Lucyfer1134 wrote:


HokiePokie wrote:

No, you don't need to reply to every topic. Some are stupid and there isn't any good point in posting in it. This thread is also stupid, but my purpose is to tell you to READ THE RULES. And don't make shitty threads like this again.

At least you didn't call this forum topic a forum. Phew


So random topics are shit???


Pretty much.
3240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Singapore
Offline
Posted 3/22/08

HokiePokie wrote:


Lucyfer1134 wrote:


HokiePokie wrote:

No, you don't need to reply to every topic. Some are stupid and there isn't any good point in posting in it. This thread is also stupid, but my purpose is to tell you to READ THE RULES. And don't make shitty threads like this again.

At least you didn't call this forum topic a forum. Phew


So random topics are shit???


Pretty much.


so do u really answer them...?
202 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Singapore
Offline
Posted 3/22/08
This is really shit
Posted 3/22/08
NO I don't really respond to all forum topics, just the ones that I feel like responding to
3240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Singapore
Offline
Posted 3/22/08
omg i felt guilty making this topic...(-_,-)
Ronin
95035 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / California
Offline
Posted 3/22/08
*Comes out of retirement just to lock this thread*



Locked
You must be logged in to post.