First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Hyperhidrosis
Posted 9/22/07
i would never laugh . haha . prolly .
171 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / F / Mmmm....Out of th...
Offline
Posted 9/22/07
it's nothing to be ashamed of. it's not a disease.

http://www.sweathelp.org/English/HCP_Hyperhidrosis_Causes.asp

3896 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Singapore
Offline
Posted 9/22/07
I have this condition but i never wat th name was. Now i know. Btw, its pretty annoying coz for me i sweat most often near my eyes and when the sweat gets in my eyes, it stings. So i dun think it's good to laugh at people who have this(especially me).
3471 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Finland
Offline
Posted 9/22/07
Yea, I would most definitely laugh @ him/her making him/her feel more uncomfortable and make him/her sweat even more till him/her passes out.
441 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Island closest to...
Offline
Posted 9/22/07
Its reasonably easily solved, Dryclor, or somethign similar can be obtained from your local GP, and it worked fine for me.
5693 cr points
Send Message: Send PM GB Post
103 / F / KL, Malaysia
Offline
Posted 9/23/07
omg..i had that....it suck...but thank god mine not so serious...
23685 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 9/23/07
It's like saying.. 'Should I laugh at you for having a face like that?' >_>
10553 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Washington
Offline
Posted 9/23/07
dont misunderstand, i think its cool.
ust live with it, its pretty cool... and theirs proly lots of guys that deep down love the girls sweating, and either way, sweating is good and clean,, take it with humor dont bother with surgery or other things, its pretty good.
1879 cr points
Send Message: Send PM GB Post
54 / M / Japan *in the nea...
Offline
Posted 9/24/07
Laugh Y??
1247 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / F / Crest Hill, Illin...
Offline
Posted 9/24/07
Ugh... sweating a lot is annoying. I get hot really easily, sometimes to the point where I will strip off my winter coat when it's snowy outside (I'd rather freeze than get all sweaty ).

It was really bad when I was in high school--I remember one summer I was at a fair, and it looked like someone had poured water over my head because my hair wouldn't stop dripping T^T... but geez, it's not like I smelled or anything. If anything, the constant flow of sweat actually keeps you from smelling bad... People always thought I was getting into waterfights!

Sweating like that makes you really thirsty, and you have to drink a lot of water or you'll pass out from dehydration or heat exhaustion and may possibly have to be hospitalized. Definitely no reason to laugh there.
19375 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 9/24/07
Laugh??? huh?? More like feel disgusted. But I don't laugh at them. I think they are alright but only if they keep a distance from me.
1077 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Canada
Offline
Posted 9/24/07
LMFAO, they sweat even in winter? haha, thats kind of weird, i guess it will kinda make me laugh if it happens like at weird times haha ,soo awkward xD.. BUT if it was like a more SERIOUS illness then i wouldnt laugh thats just bad.. but yeah its KIND OF funny (=
24199 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32
Offline
Posted 9/24/07
i guess u can tell who the young-ons are by this thread
watching people do stupid stuff on you tube and still be ok is funny, laughin at another person's misfortunes is just askin for it.
29144 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / In a Quasar...O.o
Offline
Posted 10/17/07
I sweat a whole lot when I play sports, do you think that I have it? lol My friends won't get near me in volleyball because they must think its acid...lol I really do sweat a lot but I'm a big girl maybe its because there is more of me than there is of them...lol ^.^
105 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / california
Offline
Posted 10/17/07
i have it!! and i hate it. i sweat sooo much. like even if its really really really cold and i just think about my hands sweating... itll start sweating and if i dont wipe it, it starts to drip. my friends are pretty use to it but they think its gross that i sweat a lot. also embarassing when you have to shake hands with people or something like that.
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.