First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
real live pet can be edited here!
2954 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Pearl of the orie...
Offline
Posted 4/2/08

Hi! this is my real live pet!

Name: Yume B-day: November 4
Gender: female
Info: Very playful, she's kissable! and she's sweet! also, she barks when she's asleep
likes: sleeping and ofcourse eating!
dislike: baths and other things pertaining to hygiene...
Background: uhmm.. black and white...?
Habits: playing, chasing rats spends half of the day sleeping and then waking up to transfer to another bed.
22360 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 4/2/08

karolyn1995 wrote:

heres your edited pet! hope u like it ;P come again~ ah ha ha ha....
i kinda messed up on da CR collar though>< yes, me drew it~


thank you i love it!
Creator
5050 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / home.
Offline
Posted 4/2/08
MSgaaRa, heres your edited pet!! it was kinda hard to work with the black & white, but i still tried~ ><Uu sorry that its kinda plain
anyways, thx, come again!!
Member
11730 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 4/3/08
....I have many pick of my dog....




Member
11730 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 4/3/08
...Name:Tino
Gender:Male
Info:...He a good boy,He is cute XD,PLay all the time...
Like:Playing,Running,Eating
Hate:Bath
Habits:....None!
Background:........mm......(Can u chose for me?)
Creator
5050 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / home.
Offline
Posted 4/3/08
awww! u guys have such cute dogs!! XD and sure ^^ i think a fall-ish color will be a good background for him ^^ so much dogs~ lol XD
2954 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Pearl of the orie...
Offline
Posted 4/4/08

karolyn1995 wrote:

MSgaaRa, heres your edited pet!! it was kinda hard to work with the black & white, but i still tried~ ><Uu sorry that its kinda plain
anyways, thx, come again!!


wow!! thanks!!! thank you soo much!! i'll show this to my real live sis and bro who are also at crunchyroll!!!!
P.S. it's very cute! X3

Member
11730 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 4/4/08

karolyn1995 wrote:

awww! u guys have such cute dogs!! XD and sure ^^ i think a fall-ish color will be a good background for him ^^ so much dogs~ lol XD


Okay thanks u!!
Member
11730 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 4/4/08

karolyn1995 wrote:

awww! u guys have such cute dogs!! XD and sure ^^ i think a fall-ish color will be a good background for him ^^ so much dogs~ lol XD


O yeah u can choose the pick too and thanks u !!!
Creator
5050 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / home.
Offline
Posted 4/5/08
thx for comming saku_lovely! XD i finally got to edit your pet! ^^ hope you like it, ;3

i just took 3 pictures and put it in the same frame, x3
22360 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 4/5/08

saku_lovely wrote:

....I have many pick of my dog....






ZOMG its so fluffy and cute! i want to hug it! xD
Member
11730 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 4/5/08

karolyn1995 wrote:

thx for comming saku_lovely! XD i finally got to edit your pet! ^^ hope you like it, ;3

i just took 3 pictures and put it in the same frame, x3


WAAA!!!KAWAII!!!I like it!!!Thanks!!!
Member
5837 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Dakiria
Offline
Posted 4/9/08
u are really good at this!!more powers to you!!
Posted 4/14/08 , edited 4/14/08
Can u make dis in 2 cards? i will invite 400+ members if u will! oh and plz put d 1 wid d cutest pic RARE!?! d 5 invites will b part of it!

Name: Panghe
Age: 2
Gender: Male
Owner: Iai
Likes: scratchy tummy!
Dislikes: being carried
B-day: Oct. 17
Habit: Sleep...Eat....Sleep...Eat....
Info: When u carry him he bites ...when u dont he does his schedule and when u scratch his tummy...HE'LL LOVE U 4evah!
Background: w/e suits d pic.
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.