First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply Physical Education Class
Deputy Headmistress
9823 cr points
Send Message: Send PM GB Post
aceeasi Londra
Offline
Posted 4/10/08

sorelin wrote:


alexya4u wrote:

*after running 5 laps she hides in the corner*


Hey Alex have you run your laps? If you have you can join the rest of the class^^ * smiles sweetly*


If not, you should carry on running, you don't wanna have to stay behnd after class cleaning the swimming pool?
*smiles sweetly*


damn..when she noticed that i was hiding!!!*starts to run very slowly*
like this teacher*smiles sweetly*
Moderator
2987 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F
Offline
Posted 4/15/08
OK now that's done we are all warmed up.

Alex you can rejoin the class. We are gonna have a sort's day since the weather is so good outside.

The first Event is an egg and spoon race.

Every one ready?

Go!
Deputy Headmistress
9823 cr points
Send Message: Send PM GB Post
aceeasi Londra
Offline
Posted 4/15/08
hey Sore teacher could i be the spoon's team leader?
Moderator
2987 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F
Offline
Posted 4/15/08
Well we can split the class into two groups and you can be the leader of your team.

There are six people in the class if you don't include me. So, pick two mates!!

*whispers to Alex*

I think your team will probably win, the others are very quiet. They don't seem to be very motivated. Xp
Deputy Headmistress
9823 cr points
Send Message: Send PM GB Post
aceeasi Londra
Offline
Posted 4/17/08
i choose gakuenanime and pureyoung....there is my mighty team:P
Moderator
2987 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F
Offline
Posted 4/21/08
Omg! The professor is here! Does that mean I can't bully the students anymore?
Deputy Headmistress
9823 cr points
Send Message: Send PM GB Post
aceeasi Londra
Offline
Posted 4/21/08

sorelin wrote:

Omg! The professor is here! Does that mean I can't bully the students anymore?


of course u can...lmao..u're the sub teacher..it's still ur job if u still want it^^..lol
Moderator
2987 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F
Offline
Posted 4/21/08 , edited 4/21/08
Right then until the professor starts teaching.

OK then we have the teams ready.

In the red team we have alexya4u, gakuenanime and pureyoung

In the blue team we have: angelantis, clynefaction12, XxVioletxX



Looks around the class, and sees korfkid idling about.

Oi you were late! Twenty laps of the tennis courts before you can join the rest of the teams!


OK now the first race if the egg and spoon race. First team to get all three eggs across the line wins!
Deputy Headmistress
9823 cr points
Send Message: Send PM GB Post
aceeasi Londra
Offline
Posted 4/21/08
lmao..*starts walking with the spoon in her hand*...*5 minutes later* auch!! auch!!auch!*drops* *cries*....guess i'm out*sulks*
Moderator
2987 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F
Offline
Posted 4/21/08



Lol OK we gotta see how your teammates do!
Member
1699 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Here=.=. Why wher...
Offline
Posted 4/21/08
hi everyone~~

hope i could get along with all of u *bows head*
Moderator
2987 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F
Offline
Posted 4/23/08
Welcome to the class.

OK now everyone in order to work out your heart we are all gonna run laps around the tennis court. Twenty laps each!

Let me know when you finish
Member
1699 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Here=.=. Why wher...
Offline
Posted 4/28/08
*runs around like crazy*
Member
553 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / philippines
Offline
Posted 4/29/08
hi!!!!!! can i be in this class??
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.