First  Prev  1  2  3  Next  Last
who is the cutest between maki and yamapi????
Member
445 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Malaysia
Offline
Posted 3/25/08
the question is "who the cutest between maki n yamapi???"
so i don't think we want an answer like "both of them are cute" or "they're the cutest people ever" or sumtim like that...

choose one of them...hehehe...i'm such an evil
Member
17264 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Phoenix, AZ
Offline
Posted 3/25/08
hahaha! difficult but i'd go for maki-chan. i always loved her and thought she's extremely cute!
Member
445 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Malaysia
Offline
Posted 3/26/08
even me can't choose one of them...hahaha
Member
1045 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Miami, FL
Offline
Posted 3/28/08
Maki! She's just the personification of sweet and innocent. So so kawaii!
Member
5585 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / YOU WISH U KNOW L...
Offline
Posted 3/28/08
MAKI SHE IS SO CUTE !!
Member
10734 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Manila, Philippines
Offline
Posted 3/29/08
Yamapi!
Member
35469 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / DA RAINBOW CITY
Offline
Posted 3/30/08
this is a hard 1...
u mean cute as in face or as in the character?

well if looks.. i say Maki is cute i mean shes young & all..
Girls are cute dont 4get that..

but shes kinda boring in interviews & all.. & so mature
so if it's all about cute character.. yamapi is cuter..
Posted 3/30/08
i think maki is "cuter" cause she has that angelic face and you just wanna go like..awww. but yamapis face isnt like that at all. its more of a "oh youre so hot" kinda factor. but he does act really cute sometimes. specially in nobuta
Member
35469 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / DA RAINBOW CITY
Offline
Posted 3/30/08

yamapi-kun wrote:

i think maki is "cuter" cause she has that angelic face and you just wanna go like..awww. but yamapis face isnt like that at all. its more of a "oh youre so hot" kinda factor. but he does act really cute sometimes. specially in nobuta


yeah hes so cute in nobuta wo produce...
& i agree with u that yamapi is more hot then cute xD
Member
3112 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / malaysia
Offline
Posted 3/31/08
wahhh!!so mean....lolz....but i hav to maki...coz she cute....but yamapi was kakkoi....so he cant be consider as cute.....lolz~
Member
7222 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21
Offline
Posted 3/31/08
Maki all the way~! xD
Member
65 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / singapore
Offline
Posted 4/3/08
maki have a great look and she look really cute but yamapi is also nt that bad...but since i must choose 1 i will go for maki...she cute while yamapi is a cute and cool guy..
Posted 4/4/08

cagalli_hibiki wrote:

this is a hard 1...
u mean cute as in face or as in the character?

well if looks.. i say Maki is cute i mean shes young & all..
Girls are cute dont 4get that..

but shes kinda boring in interviews & all.. & so mature
so if it's all about cute character.. yamapi is cuter..


yeah,same same here!! that is what i'm thinking
Member
35469 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / DA RAINBOW CITY
Offline
Posted 4/4/08

jaycrunch wrote:


cagalli_hibiki wrote:

this is a hard 1...
u mean cute as in face or as in the character?

well if looks.. i say Maki is cute i mean shes young & all..
Girls are cute dont 4get that..

but shes kinda boring in interviews & all.. & so mature
so if it's all about cute character.. yamapi is cuter..


yeah,same same here!! that is what i'm thinking


*hi-5* yay!

Member
2573 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Neptune
Offline
Posted 4/5/08
I LOVE YAMAPI more than maki!!!
lol..yea Yamapi is cuter!!!
sorry!!
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.