First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
y do u think naruto and bleach got licensed?
2107 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / California
Offline
Posted 3/26/08
another naruto thread...........there have been at least a hundred in the last week and a half and yet u dont learn

~reported~



hahaha the army will move here now
Posted 3/26/08
Google is a magical place. It has everything you ever dreamed of there!
2872 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / California
Offline
Posted 3/26/08

SCHNEEBLY wrote:

another naruto thread...........there have been at least a hundred in the last week and a half and yet u dont learn

~reported~



hahaha the army will move here now


Lol that's hilarious...

36562 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Corner of No and...
Offline
Posted 3/26/08
STOP re-creating this damn thread!!! I get sick of reporting it!




BTW: I'm stealing any and all pictures I don't have that were posted on this thread.
2337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / Wilshire and some...
Offline
Posted 3/26/08
somebody just have a lot of money and bought the whole damn series...

buying an anime to be your own costs a lot...

1411 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / in front of the comp
Offline
Posted 3/26/08
these peoples will never get tired and keep making the same thread over and over again.so i'll keep posting over and over again.
6649 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Philippines
Offline
Posted 3/26/08
NARUTARD VS FLAMMERS round 1 fight
Posted 3/26/08

saiyukilover wrote:

STOP re-creating this damn thread!!! I get sick of reporting it!




BTW: I'm stealing any and all pictures I don't have that were posted on this thread.



ahaha that's full of win

904 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / in my own small w...
Offline
Posted 3/26/08
Im getting dizzy theres so much naruto threads. Geez there making me sick
2872 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / California
Offline
Posted 3/26/08

-Athrine- wrote:

NARUTARD VS FLAMMERS round 1 fight


That's not even a fight...Flamers always prevail. Narutards really shouldn't bother...
8277 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Las Islas Filipinas
Offline
Posted 3/26/08

SCHNEEBLY wrote:

hahaha the army will move here now


lol *loads M16*
36562 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Corner of No and...
Offline
Posted 3/26/08

shenhue wrote:

Im getting dizzy theres so much naruto threads. Geez there making me sick


Yeah, this one is about the 5th one made this morning...I threw up a little in my mouth when i saw it.
36562 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Corner of No and...
Offline
Posted 3/26/08

-Athrine- wrote:

NARUTARD VS FLAMMERS round 1 fight


this is actually more like round 99,893, considering how many times this thread (as well as other naruto threads) has been created.
3376 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F
Offline
Posted 3/26/08
Its good way to get cr points for posting XD cmon Naruturds keep making naruturd threads so we may get more points for posts and such!
4668 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / philippines,cavite
Offline
Posted 3/26/08
hahahahah i saw so many cool picture in this thread even the topic was annoying
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.