First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
How Much Do U Luv Yuri????
516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / Waterdeep
Offline
Posted 5/15/08
Watch Strawberry Panic, you'll realize how beautiful yuri is!
10299 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / Philippines
Offline
Posted 5/15/08
An Average Luv Of Yuri.
2149 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / ~
Offline
Posted 5/17/08
Average.
1675 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / beat-up couch.
Offline
Posted 5/19/08
meh thinks it's da bext!
190 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / San Diego CA
Offline
Posted 5/21/08

Sword4souls wrote:

I love yuri/shoujo-ai ive seen alot of them and i loved watching every second of them. The romance was just beautiful compared to most typical boy/girl thing.



totally agree!!! thats what i love!!!
72698 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Cologne, Germany
Offline
Posted 5/21/08
I don't care
10228 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / take a guess
Offline
Posted 5/26/08
an average i guess
320 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / Washington (the s...
Offline
Posted 5/26/08
LOL I run the Yuri panel and viewings at Kumoricon. I love Yuri.
79536 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / It ain't about te...
Offline
Posted 5/26/08
a lil bit but not a lot really
135343 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / In your dreams.....
Offline
Posted 5/26/08

xjennifer wrote:

I don't like it at all.
And what came after that choice was ridiculous.


i agree, that's pretty mean. ppl r allowed 2 not like stuff...
28856 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Brooklyn, New York
Offline
Posted 5/26/08
Not at all... btw you're a fag =)
6491 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M
Offline
Posted 6/14/08
Yuri!!!
Posted 6/14/08
It's decent, but the only thing that makes it better than yaoi is the fact that I don't have to have it shoved down my throat by goddamn fangirls.
13402 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / ...XD...at the en...
Offline
Posted 6/15/08
a lil bit....
Posted 6/16/08
if women like yaoi i like yuri haha
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.