Post Reply Hmm question for Ikuto and Amu relationship
Member
5267 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / A peaceful locati...
Offline
Posted 3/26/08
Hey everyone question but do you think that reason Amu has a crush on Ikuto and Tadase is because Miki has a crush on Yoru and Kiseki?

just a theory
Creator
5232 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 3/28/08
YA NEVA NO CUZ THINK OF IT AMU LIKE THE HUMAN WELL MIKI LIKES THE HUMANS SHUGO CHARA BUT
Y IS IT LIKE THAT I NEVA THOUGHT OF POSSIBLITY BUT Y DO THAT??
Member
5267 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / A peaceful locati...
Offline
Posted 3/30/08
hmmm yeah i guess you're right
Posted 4/15/08
well miki is her would-be self so maybe its Amu confusion with who she likes
Member
13231 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In the middle of...
Offline
Posted 4/16/08
maybe but I don't wanna think that >_< cause I loves them togeather
Member
9024 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ~ Wonderland~
Offline
Posted 4/16/08
Could be, but I don't think so! The first time Amu met Ikuto, Miki hadn't born yet!
Member
254 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 5/4/08
thats tru i, i agree with angel47
Member
20687 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/8/08
um.. Maybe and maybe Not..
Member
674 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / haunting Aaron li...
Offline
Posted 5/10/08
peach- pit said that Miki is Amu's heart ^^ so yes
Member
331 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / pHiLiPpInEs
Offline
Posted 5/13/08


mAYbe oR mAybE noT,, becAUse amU likEs thE hUmaN and miKi likes thE chARA,,

aMu is nOt mIki,, They hv theIr oWn feeLINgs,,though,,
Member
1934 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21
Offline
Posted 8/12/08
i think....that amu likes ikuto(i'm an amuto fan, so no tadase!) cuz of him. miki is her chara, but she also represents amu's feelings towards ikuto. so i think she likes him for him and miki just shows it more openly.
40285 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Cross Academy!
Offline
Posted 8/17/08
Amu doesn't have a crush on ikuto??? she have a crush on tadase!!!
You must be logged in to post.