First  Prev  1  2  Next  Last
aku mmg x sangka....
Moderator
4691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Kamina City
Offline
Posted 3/27/08 , edited 3/27/08
oi suma...cuba test bukak youtube pastu tulis ''crystal mosque'' mmg akan membuatkan anda terkejut....
Malaysian
9677 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Nowhere
Offline
Posted 3/27/08
oooohhh ni yg muka orang kat masjid kristal ni
Posted 3/27/08
lalalalalalalalalalalalalalala....no cmnt
Posted 3/27/08
x nmpk ape pun...
Head Of Mod
8109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Trg,Malaysia
Offline
Posted 3/27/08
kamera gerak xsmooth..faktor chy+angle kilauan kristal tu pon kena amek kira..
Yang Maha Esa cuma sebut "Kun Fayakun! Jadi, maka jadilah!"..ape saje leh jd..
ramai manusia suka menuding jari..sedangkan diri tu hamba Allah..suka menghakimi manusia lain
lebih drpd Allah..negara semakin maju..mentaliti semakin balik ke arah zaman Jahiliah..
Moderator
4691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Kamina City
Offline
Posted 3/27/08
masalahnya...kenapa kerajaan suroh org kafir yg wat masjid tu...knapa x suroh org islam??

MMG TERNYATA ORG MELAYU MUSNAH SBB ORG MELAYU
Head Of Mod
8109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Trg,Malaysia
Offline
Posted 3/27/08
tu psl aku xkesah pon benda tu..Allah bkn 3 bkn 4..ada 1 je..
Dia tau sumenye..tnggu je la kt padang nnti menjwb la sume yg ade kaitan...
Moderator
15556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Malaysia,South Ea...
Offline
Posted 3/27/08
oo...ni sbb reflek jer...tp jgn korang amik besar sgt psl kes nih..truskan beribadat iman kene kuat..jd ustazah lak aku nih
aku dh agak perkara kecik cam ni gerenti heboh biaselaa org melayu ske menghebohkan perkara kecik tp perkara besar dihebohkan sekejap jer
Malaysian
5293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / M / Malacca ,Malaysia...
Offline
Posted 3/27/08

kser34 wrote:

masalahnya...kenapa kerajaan suroh org kafir yg wat masjid tu...knapa x suroh org islam??

MMG TERNYATA ORG MELAYU MUSNAH SBB ORG MELAYU


sebab org melayu malas kerja ....asyik makan tido makan tido jee....bile barang naik harga komplen sana komplen sini pastu wat rusuhan...macammana nak maju jika duk sat cam nie
Head Of Mod
8109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Trg,Malaysia
Offline
Posted 3/27/08
yg ni aku xtau kt mana...

punye la jahil manusia,masa bayi ni lahir duk pakat ckp yg bdk ni dajjal

gumpalan awan

batu sujud

pokok kaktus

kulit telur

limau

pokok rukuk

sarang lebah

tomato

sedangkan tangan kita sendiri ada bukti kekuasaan Allah..dn bkn hanya tangan org Islam yg ada line cmni..



kenape benda2 cmni kita xnk amek pot?
Moderator
15556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Malaysia,South Ea...
Offline
Posted 3/27/08

pegash4rk wrote:

yg ni aku xtau kt mana...


punye la jahil manusia,masa bayi ni lahir duk pakat ckp yg bdk ni dajjal



yg 1st tu kat german

yg 2 tuh..alaa biserlah manusia x leh tengok menda plik jer...
Moderator
4691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Kamina City
Offline
Posted 3/27/08

pegash4rk wrote:

yg ni aku xtau kt mana...

punye la jahil manusia,masa bayi ni lahir duk pakat ckp yg bdk ni dajjal

gumpalan awan

batu sujud

pokok kaktus

kulit telur

limau

pokok rukuk

sarang lebah

tomato

sedangkan tangan kita sendiri ada bukti kekuasaan Allah..dn bkn hanya tangan org Islam yg ada line cmni..



kenape benda2 cmni kita xnk amek pot?


yg tpk tgn tu...yg tunjuk 18+81....kwn aku ponya tpk tgn plik giler!!mmg serabot!!!x tunjuk cam iV pon...x caya tanya faris320
Malaysian
5941 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Crunchyroll
Offline
Posted 3/28/08

kser34 wrote:

masalahnya...kenapa kerajaan suroh org kafir yg wat masjid tu...knapa x suroh org islam??

MMG TERNYATA ORG MELAYU MUSNAH SBB ORG MELAYU


Betol tu...
Bagi pendapat aku org kafir yg buat masjid tu mmg sengaja nak memburukkan islam sbb tu die buat masjid tu nampak cam rupa patung buddha dari pandangan jauh..so sape yg lalu kat masjid ikut sungai jelas2 ar nampak...t'rutama pelancong..klu die da tangkap gambar...pas tu die sebarkan gambar tu kat negara diorg cam maner...x memburukkan islam namenye???masjid kristal terkenal bkn ramai yg solat kat situ tp terkenal ngan rupe patung buddha dan seumpamanye...x kan x sedar lagi???
Posted 3/28/08

pegash4rk wrote:

yg ni aku xtau kt mana...

punye la jahil manusia,masa bayi ni lahir duk pakat ckp yg bdk ni dajjal

gumpalan awan

batu sujud

pokok kaktus

kulit telur

limau

pokok rukuk

sarang lebah

tomato

sedangkan tangan kita sendiri ada bukti kekuasaan Allah..dn bkn hanya tangan org Islam yg ada line cmni..



kenape benda2 cmni kita xnk amek pot?


ahax...bende camnie ade byk kat skolah akhu...
diorang tampal gambar2 camtuh kat kantin...

Malaysian
5227 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / malaysia
Offline
Posted 3/29/08
gamba yg pertame tu kan......huh......diowg amek dr jerman...tp skang nih sume pokok tu dh ditebang.walaubgmanpon,spas pnduduk2 skitar tmpat tu perasan yg pohon2 tuh mmbentuk kalimah syahadah yg mnjadi lmbang umat islam,alhamdulillah,rmai yg dpt hidayah......
pas2 yg tapak tangan kite menunjukkan angka 18 ngan 81 tu,die bkan je stakat mlambangkan 18+81=99 asmaulhusna,tp cube kowg tolak plak 81 ngan 18.......81-18=63.....iaitu umur rsulullah time baginda wafat.......maksudnye,no nih mlambangkan telah sempurnanye agama Allah.....
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.