First  Prev  1  2  Next  Last
aku mmg x sangka....
Malaysian
5227 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / malaysia
Offline
Posted 3/29/08
gile menarik ah ding dong segmen nih....
Head Of Mod
8109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Trg,Malaysia
Offline
Posted 3/29/08
tp ramai yg xamek pot..tp duk amek pluang nk gadoh same2 sndri..
Moderator
8468 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Unknown
Offline
Posted 3/29/08
ape da apip pakai ayat aku, saman kang...

aku baru tgk video tuh... nih antara petikan komen aku ambik kt situ....

harap semua faham yg ini bukan soal masjid kristal ade jin..xde jin..smbhyg pun tetap sah di masjid kristal..yg kite persoalkn kt sini ialah kenapa masjid kite kena bagi kafir buat? kontraktor melayu bkn xde..bersepah ade..ni kafir buat masjid kite sampai ble susun kubah jd rupe jin la rupe patung sami lar hanya kerana seorang manusia dipanggil Patrick Lim


tuhan tak marah wat masjid, yang marahnyanya bila membazir.kan dah dikatakan diakhir zaman masjid-masjid dijadikan perhiasan..bila mana orang pakat puji kata masjid ni atau masjid tu cantik maka jelasnya kat situ dunia dah diambang kiamat!!!!???


memang ada benarnya.....



Malaysian
5227 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / malaysia
Offline
Posted 3/29/08
mmg tak leh dinafikan......
Malaysian
5293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Malacca ,Malaysia...
Offline
Posted 3/29/08
buat aper masjid lawa2 kalau umat yg sembahyang dua tiga oghang jerr
Malaysian
5227 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / malaysia
Offline
Posted 3/29/08
papepon cube kowg tengok nih......arap2 ade la kesedaran...

http://www.youtube.com/watch?v=ckImnMdZcQI
Malaysian
5227 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / malaysia
Offline
Posted 3/29/08

PaiN90 wrote:

ape da apip pakai ayat aku, saman kang...




kuikuikui~yg aku cuak bkan warning ko.......tp ko nye AV sakuragi tuh
Posted 3/31/08
hebatnyer ciptaan allah s.w.t...........aku bersyukur berada dlm agamamu......
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.