First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
XD~fun trivia~XD
Head Of Mod
8109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Trg,Malaysia
Offline
Posted 3/29/08
tp taukah korg mana aku curik suma ni?xtau kan?
Malaysian
5227 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / malaysia
Offline
Posted 3/29/08
ntah ler....aku punye trivia2 tuh aku bace....kat mane yek...
Moderator
15556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Malaysia,South Ea...
Offline
Posted 3/29/08 , edited 4/20/08
trivia2 nih carik jer laa kt memaner
Malaysian
5227 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / malaysia
Offline
Posted 3/29/08 , edited 4/20/08
hmm....cube try test carik dlm discovery nye majalah....klu kowg nk bace la....
Moderator
8468 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Unknown
Offline
Posted 3/30/08 , edited 4/20/08
mengunyah shingam(gula2 getah) semasa memotong bawang boleh menolong seseorang itu daripada menghasilkan air mata....... boleh ah cuba try test.........
Head Of Mod
8109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Trg,Malaysia
Offline
Posted 3/30/08 , edited 4/20/08
taukah korg stiap taun Colgate membayar tv3 utk iklannya sbyk hampir RM9.7 juta 1 tahun?
x heran la bleh dikatekan stiap umah kt malaysia ada colgate..(tp aku pakai Fresh N White )
Malaysian
5293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Malacca ,Malaysia...
Offline
Posted 3/31/08 , edited 4/20/08
Fakta sebenarnya

>Tahukan anda bahawa seorang manusia normal tidak boleh
menyentuh telinganya sendiri menggunakan siku.

>Tahukah Anda burung dapat pulang ke sarangnya walaupun
telah keluar kadangkala hingga beribu kilometer
daripada sarangnya tanpa sesat atau silap walaupun
tanpa bantuan kompas. Ini kerana setiap sarang
burung mempunyai alamatnya yang tersendiri
sebenarnya.

>Tahukah Anda bunyi perkataan lempeng dan tempeleng
adalah hampir sama walaupun ia berbeza dari
segi rupa bentuknya. Tapi, walaubagaimanapun orang
yang kena tempeleng masih boleh memakan lempeng
apabila dia berasa lapar.

>Tahukah Anda gunung berapi yang berusia tiga ratus
tahun disahkan masih aktif untuk meletup. Tapi
mengikut kajian ahli gunung, api elektrik di rumah
kita tidak akan aktif jika tidak membayar bilnya
selama tiga bulan
Moderator
15556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Malaysia,South Ea...
Offline
Posted 4/5/08 , edited 4/20/08

snakes999 wrote:

Fakta sebenarnya

>Tahukan anda bahawa seorang manusia normal tidak boleh
menyentuh telinganya sendiri menggunakan siku.

>Tahukah Anda burung dapat pulang ke sarangnya walaupun
telah keluar kadangkala hingga beribu kilometer
daripada sarangnya tanpa sesat atau silap walaupun
tanpa bantuan kompas. Ini kerana setiap sarang
burung mempunyai alamatnya yang tersendiri
sebenarnya.

>Tahukah Anda bunyi perkataan lempeng dan tempeleng
adalah hampir sama walaupun ia berbeza dari
segi rupa bentuknya. Tapi, walaubagaimanapun orang
yang kena tempeleng masih boleh memakan lempeng
apabila dia berasa lapar.

>Tahukah Anda gunung berapi yang berusia tiga ratus
tahun disahkan masih aktif untuk meletup. Tapi
mengikut kajian ahli gunung, api elektrik di rumah
kita tidak akan aktif jika tidak membayar bilnya
selama tiga bulan


klakar giler!!!!!!!!!!!!!!!
Malaysian
5227 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / malaysia
Offline
Posted 4/6/08 , edited 4/20/08

snakes999 wrote:

Fakta sebenarnya



hoho...aku pnah dgr nih...dlm ujang?
Moderator
4691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Kamina City
Offline
Posted 4/6/08 , edited 4/20/08
waktu aku tadika dlu....cikgu aku ajar aku guna tgn kanan....sbb tu la...ada guru tadika depa ajar guna tgn kirik...cian cian
Malaysian
5293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Malacca ,Malaysia...
Offline
Posted 4/6/08 , edited 4/20/08
cikgu Tadika

--------------------------------------------------------------------------------

Ada seorang cikgu tadika yang tak percaya wujudnya Tuhan. Dia pun berfikir bagaimana hendak mempengaruhi kanak-kanak di tadika tersebut supaya tak percaya wujudnya Tuhan. Tiba-tiba, dia mendapat satu akal...

Guru tadika : Anak-anak, nampak tak pen ini?
Murid-murid : Nampak cikgu.
Guru tadika : Pen ada kan?
Murid-murid : Ada cikgu.

Kemudian guru tadika tadi memasukkan pen itu
ke dalam poket dia dan kemudian bertanya lagi..

Guru tadika : Anak-anak,nampak tak pen?
Murid-murid : tak nampak cikgu.
Guru tadika : pen ada tak?
Murid-murid : tak ada cikgu.
Guru tadika : Anak-anak nampak Tuhan tak?
Murid-murid : tak nampak cikgu.
Guru tadika : Tuhan ada tak?
Murid-murid : tak ada cikgu.

Guru tadika itu sangat gembira kerana tujuannya untuk mempengaruhi kanak-kanak itu berjaya. Tetapi.. dalam kumpulan kanak-kanak itu ada seorang budak yang pintar yang bernama Amin lalu dia pun mengangkat tangan...

Amin : Cikgu, boleh saya cakap sesuatu?
Guru tadika : Boleh,mari ke depan.
Amin : Kawan-kawan nampak cikgu tak?
Murid-murid : nampak.
Amin : cikgu ada kan?
Murid-murid : ada.
Amin : Kawan-kawan nampak otak cikgu tak?
Murid-murid : tak nampak.
Amin : cikgu ada otak tak?
Murid-murid : tak ada.

lawak nie adalah rekaan..jgn sesekali ada percayai nya...anggaplah lawak jenaka..sesungguhnya tuhan wujud
Posted 4/15/08 , edited 4/20/08
no comment
Malaysian
6914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ~MaLaYsiA~
Offline
Posted 4/15/08 , edited 4/20/08

snakes999 wrote:

cikgu Tadika

--------------------------------------------------------------------------------

Ada seorang cikgu tadika yang tak percaya wujudnya Tuhan. Dia pun berfikir bagaimana hendak mempengaruhi kanak-kanak di tadika tersebut supaya tak percaya wujudnya Tuhan. Tiba-tiba, dia mendapat satu akal...

Guru tadika : Anak-anak, nampak tak pen ini?
Murid-murid : Nampak cikgu.
Guru tadika : Pen ada kan?
Murid-murid : Ada cikgu.

Kemudian guru tadika tadi memasukkan pen itu
ke dalam poket dia dan kemudian bertanya lagi..

Guru tadika : Anak-anak,nampak tak pen?
Murid-murid : tak nampak cikgu.
Guru tadika : pen ada tak?
Murid-murid : tak ada cikgu.
Guru tadika : Anak-anak nampak Tuhan tak?
Murid-murid : tak nampak cikgu.
Guru tadika : Tuhan ada tak?
Murid-murid : tak ada cikgu.

Guru tadika itu sangat gembira kerana tujuannya untuk mempengaruhi kanak-kanak itu berjaya. Tetapi.. dalam kumpulan kanak-kanak itu ada seorang budak yang pintar yang bernama Amin lalu dia pun mengangkat tangan...

Amin : Cikgu, boleh saya cakap sesuatu?
Guru tadika : Boleh,mari ke depan.
Amin : Kawan-kawan nampak cikgu tak?
Murid-murid : nampak.
Amin : cikgu ada kan?
Murid-murid : ada.
Amin : Kawan-kawan nampak otak cikgu tak?
Murid-murid : tak nampak.
Amin : cikgu ada otak tak?
Murid-murid : tak ada.

lawak nie adalah rekaan..jgn sesekali ada percayai nya...anggaplah lawak jenaka..sesungguhnya tuhan wujud


jahat sungguh cekgu tadika tuh...pdn mke die!!!
Posted 4/16/08 , edited 4/20/08

snakes999 wrote:

cikgu Tadika

--------------------------------------------------------------------------------

Ada seorang cikgu tadika yang tak percaya wujudnya Tuhan. Dia pun berfikir bagaimana hendak mempengaruhi kanak-kanak di tadika tersebut supaya tak percaya wujudnya Tuhan. Tiba-tiba, dia mendapat satu akal...

Guru tadika : Anak-anak, nampak tak pen ini?
Murid-murid : Nampak cikgu.
Guru tadika : Pen ada kan?
Murid-murid : Ada cikgu.

Kemudian guru tadika tadi memasukkan pen itu
ke dalam poket dia dan kemudian bertanya lagi..

Guru tadika : Anak-anak,nampak tak pen?
Murid-murid : tak nampak cikgu.
Guru tadika : pen ada tak?
Murid-murid : tak ada cikgu.
Guru tadika : Anak-anak nampak Tuhan tak?
Murid-murid : tak nampak cikgu.
Guru tadika : Tuhan ada tak?
Murid-murid : tak ada cikgu.

Guru tadika itu sangat gembira kerana tujuannya untuk mempengaruhi kanak-kanak itu berjaya. Tetapi.. dalam kumpulan kanak-kanak itu ada seorang budak yang pintar yang bernama Amin lalu dia pun mengangkat tangan...

Amin : Cikgu, boleh saya cakap sesuatu?
Guru tadika : Boleh,mari ke depan.
Amin : Kawan-kawan nampak cikgu tak?
Murid-murid : nampak.
Amin : cikgu ada kan?
Murid-murid : ada.
Amin : Kawan-kawan nampak otak cikgu tak?
Murid-murid : tak nampak.
Amin : cikgu ada otak tak?
Murid-murid : tak ada.

lawak nie adalah rekaan..jgn sesekali ada percayai nya...anggaplah lawak jenaka..sesungguhnya tuhan wujud




lol....hambik..
x ade otak teros..
hahaha
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.