First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Anime Hair: Why do you want it so much?
17094 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/22/07
Seriously, what is up with that. anime hair rocks.... I wish it was real... you know what I mean?
8517 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Boston (staring o...
Offline
Posted 9/22/07
hmm i really like Salior Moon hair. it's so cool. right.
19375 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 9/22/07
They don't seem to get messed up that easily, anti-gravity, always beautiful & maintainable. I love the grown up I-Pin's hair (from hitman reborn)
47831 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Massachusetts
Offline
Posted 9/22/07
Anime hair is real. It really started with Visual Kei, or the Visual Kei band, X Japan. If you see people with cool hair, then that doesn't always mean they copy anime. Anime copied Visual Kei.
Just wiki Visual Kei if you wanna know what it means...Besides, I am Visual
710 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / third star to lef...
Offline
Posted 9/22/07
long shiny black hair ( like Asian hair)
18981 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 9/22/07
Meh. All you need is hairspray &/or hair dye.


zen03y wrote:

Anime hair is real. It really started with Visual Kei, or the Visual Kei band, X Japan. If you see people with cool hair, then that doesn't always mean they copy anime. Anime copied Visual Kei.
Just wiki Visual Kei if you wanna know what it means...Besides, I am Visual


...anime existed decades before X JAPAN did.
98 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / vancouver, B.C.
Offline
Posted 9/22/07
it would be awesome and you had hair like sasuke or kakashi and your running and it stays that way
17094 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/22/07
yeah, kakashi's hair is like metal. It's cannot be broken easily.
2669 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / USA
Offline
Posted 9/22/07

lokita wrote:
Meh. All you need is hairspray &/or hair dye.
...anime existed decades before X JAPAN did.


There's actually a "MANGA" hair product by Garnier haha

http://www.garnier.co.uk/_en/_gb/our_products/products_STYLING.aspx?tpcode=OUR_PRODUCTS^PRD_STYLING^FRUCTIS_STYLE^FRUCTIS_STYLE_DISCOVER^STYLE_MANGA&prdcode=P60030
47831 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Massachusetts
Offline
Posted 9/22/07

lokita wrote:

Meh. All you need is hairspray &/or hair dye.


zen03y wrote:

Anime hair is real. It really started with Visual Kei, or the Visual Kei band, X Japan. If you see people with cool hair, then that doesn't always mean they copy anime. Anime copied Visual Kei.
Just wiki Visual Kei if you wanna know what it means...Besides, I am Visual


...anime existed decades before X JAPAN did.


I know, but I'm talking about how most people started the hairstyles in anime eversince...

44 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/22/07
I have anime hair. More or less like Sakura's. Its a dirty blond though ^_^" all I need is some pink hair die (I begged my mom when i was younger) and my name is actualy that of a flower..kinda creepy O.o
126 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Singapore..
Offline
Posted 9/22/07
i want kakashi's hair...
82434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / CA, U.S.A.
Offline
Posted 9/22/07
It's because it is freaking awesome!!! I had my hair cut short and had it spiked up (looked messy but neat). A LOT of babies was in stuck mode. It was like they were glued to the TV. It was awesome!
358 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Toronto
Offline
Posted 9/22/07
lol
18981 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 9/22/07

VeyronSengh wrote:

There's actually a "MANGA" hair product by Garnier haha


lol. Awesome.


zen03y wrote:
I know, but I'm talking about how most people started the hairstyles in anime eversince...

..I'm going to have to disagree with you. As I previously mentioned, anime is much older than X JAPAN and VK. All the gravity-defying hair & unnatural colors existed before them as well.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.