First  Prev  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  Next  Last
Post Reply Things that piss you off in games
79494 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / PHILIPPINES
Offline
Posted 3/7/10
i lose..and im like "THIS GAME sux"..haha~^^
1341 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Sooga Forest
Offline
Posted 3/8/10
I hate it when your character fricken falls into the ground randomly. I was playing Super Mario Sunshine and Mario falls into this imaginary abyss, keeps falling and then dies.

It was ridiculous.

My friend was playing Windwaker, the part where he's supposed to guide the bird-girl to her appropriate temple, but he lost her and it ended up saving so it was impossible for him to move forward in the game. lol he was PISSED
53906 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Tacodome
Offline
Posted 3/8/10
Biggest pet peeve for games is crappy controls or a crappier camera angle so the controls shift on you. almost NOTHING irritates me more than that. Though when a game tells me to go do something and I wanna do something else or haven't figured out how to do what they told me can really make me rage. Darksiders recently had that. I was figuring out how to align these lights to free an angel and he kept prattling on how I need to align the lights but I hadn't gotten to how yet! It got tiresome about the 3rd to 4th time he said it. then I stopped playing for a while after that
Speaking of specific games, Water temples in LoZ games. To hell with each and EVERY one of them
37289 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 3/12/10
all I can think of besides my own inadequacies at playing games is fighting against someone that is really good at the already cheap character of Pikachu in the original Smash Bros. At first I thought, its just cuz I suck but then I heard from a lot of other people that they thought the same thing. Hmm...also playing against my brother in general. One minute I'm playing my brand new game with my friends and I am beating them good, showing everyone up then my brother comes in. He asks general questions about my new game and then asks to play against me. He ends up beating me at a game he's never even seen before. I must really suck!
17318 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Crapsack World
Offline
Posted 3/12/10
Two words: Escort missions.
63070 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / New York
Offline
Posted 3/12/10
I HATE qte's (quick time events) in cut scenes of games and just in general.
3326 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / I'm not sure yet.
Offline
Posted 3/12/10
I was playing gta4 on ps3 and a cop car ran into MY car and I got in trouble. There was a damn truck in front of me so i couldn't go foreword and the cop car was behind me. I reversed but i didn't see that the cops had started getting out of the car so when i back up the car doors ground them into the cement and killed BOTH of them and my wanted lvl rose. and a police heli JUST HAPPENED to above me. I managed to get trough the cop car and drove off. i was in the heavier traffic area of the city so i went on the side walk. Then the wanted lvl rose TWICE and i was like WTF!!. That's when i notice i just ran over a few cops. At that exact moment i think my words were along the line of "Sh**!!! SON OF A *****!!! THAT IS COMPLETE BULL****!" Though it was just a stream of bad luck it still pissed me off.
Oh and I also hate when you have to protect someone and they practically run out just to get killed. Then you have to do it OVER and OVER. Also when your going to a boss fight and there's some long ass cut scene that you can't skip so if you lose the boss fight you have to watch the cut scene again and again.
3230 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M
Offline
Posted 3/12/10
80% of the people in online gaming. Seriously.
16243 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F
Offline
Posted 3/13/10
Suddenly stuck
69 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Neverland with Pe...
Offline
Posted 3/13/10
So i'm playing kindgom hearts 2, and I'm really into it. & Demyx comes on with his guitar repeating the SAME damn phrase (bcuz i kept dying! grhh.) Finally I'm down to THREE water things. & theres only a couple of seconds left. As SOOON as I get to the last one I lost, and had to restart it. I sat there, staring at the screen in utter disbelief. I HATE THAT LEVEL SO MUCH! It's so ignorant. lol
286 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Hell? :D
Offline
Posted 3/14/10
Jinpachi Mishima When he uses that beam on you in his stomach damn i wanna beat the shit out of him (of course in very easy mode :P)
53101 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Wyoming, USA
Offline
Posted 3/14/10 , edited 3/14/10
When you've worked really hard at beating a level that took you at least 6 times to do and then your daughter comes in and beats it in 2 minutes!!!!!
53101 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Wyoming, USA
Offline
Posted 3/14/10
When you have done a level multipule times you finally beat the boss and just as you are about to save the power goes out. UUUUUhhhg!!!!
23969 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Australia
Offline
Posted 3/14/10
well,4 me i love puzzle game coz it make my brain do some work...hahaha...
but i hate a jumping part...damn,its hard...must have good timming to do it...
its really make me crazy...guys,try bionic commando....than u know how i feel....
74 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 3/14/10
I hate so many things, lol.

I hate being disconnected from a server.
I hate it when you loose xp when you die.
I hate not being able to swim, so water = dead.
I hate getting stuck behind trees or other annoying objects.
I hate people spamming the chats with nonsense.
I hate it when people cheat or hack.

I'm a girl, I play games, I rock your socks.
I hate guys who think that is impossible.
First  Prev  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  Next  Last
You must be logged in to post.