First  Prev  1  2  3  Next  Last
licening
Posted 3/30/08
yes theres so much licening thread ==
31445 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / United Kingdom
Offline
Posted 3/30/08
this is somehow turning into an arguements...well its meant to be
30 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M
Offline
Posted 3/30/08

supertrunks wrote:


ariyai22 wrote:

yeh im with you dude,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!1



haha dude w0ot dude got main acc if you do tell me in pm n way i gtg? kk bye lol dq i be back and make it famous


hahahaha,,,,,,,,,, i have a main acc,,,,,,,,,, i will pm you later!!!!!!!!

i hate those moderators closing some tread!!!!!!!!!!!!

we just like to pres our opinion!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



yah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4011 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / US of A
Offline
Posted 3/30/08
Some of you guys can't even spell license. -_____- Smart ones.
1583 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Anywhere but here.
Offline
Posted 3/30/08
omg olol dud u dunno wtf u tokking abt.

Seriously. No licensing potentially means less money to pay those poor overworked anime producers in Japan. There's too many licensing threads, but regardless, you should read up what exactly is licensing here:

http://wiki.crunchyroll.com/Licensing

And yes, I did write it myself, but it makes my point, and is highly educational too!
2834 cr points
Send Message: Send PM GB Post
44 / M / mati, davao oriental
Offline
Posted 3/30/08
guys, sad but true, licensing sucks but without licensing, producers and others guys in the industry would go bankrupt, then you wont be able to watch those anime that you love, so dont be sad, if its out in the market, then just buy it, if not, there are other sites that you might still find your fave anime.
15006 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 3/30/08
i hate that all the best films are licensed why do they have to do that. They just made a stupid rules so we can only watch them on tv but most of us cant watch them because you have to live in japan to get many of these films its so out of order i wish there was no such thing as licensed films
Posted 3/30/08
Simple, get over it!
15006 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 3/30/08

PaperStarsxo wrote:

Some of you guys can't even spell license. -_____- Smart ones.


lol thats true
10846 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / London
Offline
Posted 3/30/08
oh for god sake not another one AND as usual it refers to Bleach and Naruto!
Listen here, there are people that are not happy when stuff is licensed but get on with life. it seems mostly naruto fans just cant seem to do that, why dont you get over it and/or watch other anime which is avaliable (there are plenty of good ones) and learn how to spell too XD
other anime ha been licensed but no one else has really complained about it as much as most of the the Naruto/Bleach fans *sigh* ridiculous
Posted 3/30/08

romeoxjuliet wrote:


vetiro5 wrote:

boo licining shows get delated!!! we dunt need it we need anime i hate company who threatn to sue shinji wtf!!


People working in those companies need to earn a living


hahha...i agree...
u sure r funny....:D
30 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M
Offline
Posted 3/30/08

supertrunks wrote:



ariyai22 wrote:

yeh im with you dude,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!1 Image

Image Image Image Image Image Image



haha dude w0ot dude got main acc if you do tell me in pm n way i gtg? kk bye lol dq i be back and make it famous



hahahaha,,,,,,,,,, i have a main acc,,,,,,,,,, i will pm you later!!!!!!!!

i hate those moderators closing some tread!!!!!!!!!!!!

we just like to pres our opinion!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Image Image Image Image Image Image Image Image Image

yah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

you epic fail my ass!!!!!!!!!!!

Posted 3/30/08
when there are threads like this .... i only enjoy the fail and arguments
843 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 3/30/08
i agree it sucks but its not shinji fault i find it really sad like it even happened to youtube

30 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M
Offline
Posted 3/30/08

ariyai22 wrote:


supertrunks wrote:


ariyai22 wrote:

yeh im with you dude,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!1



haha dude w0ot dude got main acc if you do tell me in pm n way i gtg? kk bye lol dq i be back and make it famous


hahahaha,,,,,,,,,, i have a main acc,,,,,,,,,, i will pm you later!!!!!!!!

i hate those moderators closing some tread!!!!!!!!!!!!

we just like to pres our opinion!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



yah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



epic fail my ass!!!!!!!!!!!!!!!!
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.