First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
Perfume
Posted 11/27/07
i don't know who they are
but they look great...
=)
6497 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Chicago
Offline
Posted 11/28/07

Pissed0ff wrote:

You must have a prejudice against Kashiyuka. Her pic is so damn small lols.


No I dont, and actually shes my favorite member! Now I changed all the pictures, and yeah I know they are HUGE ...
78167 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Japan
Offline
Posted 12/31/07
My cousin recently introduced me to their music a few days ago. I must say, they're adorable, and I love their music!

My favorites would have to be Computer City (コンピューターシティー), Electroworld (エレクトロ · ワールド), and Perfect Star · Perfect Style (パーフェクトスター · パーフェクトスタイル).



gino_1493 wrote:


Pissed0ff wrote:

You must have a prejudice against Kashiyuka. Her pic is so damn small lols.


No I dont, and actually shes my favorite member! Now I changed all the pictures, and yeah I know they are HUGE ...


Actually, Kashiyuka is my favorite too. So kawaii!
6497 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Chicago
Offline
Posted 12/31/07

edsamac wrote:

My cousin recently introduced me to their music a few days ago. I must say, they're adorable, and I love their music!

My favorites would have to be Computer City (コンピューターシティー), Electroworld (エレクトロ · ワールド), and Perfect Star · Perfect Style (パーフェクトスター · パーフェクトスタイル).



gino_1493 wrote:


Pissed0ff wrote:

You must have a prejudice against Kashiyuka. Her pic is so damn small lols.


No I dont, and actually shes my favorite member! Now I changed all the pictures, and yeah I know they are HUGE ...


Actually, Kashiyuka is my favorite too. So kawaii!


Yeah, Kashiyuka is just deathly cute! But have you heard their newest single?
The single comes out the 16th but I uploaded the PV already
111586 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/1/08
what kinda name is that for a group? isnt it something u wear?
9980 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / M / Earth
Offline
Posted 1/1/08
lol no idea who those girls are..
6497 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Chicago
Offline
Posted 1/1/08

duckducklotr wrote:

what kinda name is that for a group? isnt it something u wear?

They are japanese, havent you noticed that they usually use english words without any knowledge of what they mean. But its a cute name, I like it
144 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M
Offline
Posted 1/1/08
They are fine to listen i really like there album
6548 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 1/1/08
the heck are they o_o
237 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Norwich
Offline
Posted 1/2/08
i remeber hearing them for the first time and thinking that they were so cute XD
111586 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/3/08

gino_1493 wrote:


duckducklotr wrote:

what kinda name is that for a group? isnt it something u wear?

They are japanese, havent you noticed that they usually use english words without any knowledge of what they mean. But its a cute name, I like it


yeah they do that..... and it sounds stupid they should find out what it means first
4839 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / in your face :P
Offline
Posted 1/3/08
woah theyre so cute neva heard of them r they good? ^^
6497 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Chicago
Offline
Posted 1/3/08

duckducklotr wrote:


gino_1493 wrote:


duckducklotr wrote:

what kinda name is that for a group? isnt it something u wear?

They are japanese, havent you noticed that they usually use english words without any knowledge of what they mean. But its a cute name, I like it


yeah they do that..... and it sounds stupid they should find out what it means first


Be quiet and leave please, if you dont have anything nice to say about them then dont say anything at all...




darkblade1 wrote:

woah theyre so cute neva heard of them r they good? ^^


Yup, they're the best
8000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / california
Offline
Posted 1/3/08
they look a bit ugly =P
Posted 1/3/08
wow i think Kashiyuka is pretty.. i dont even know them..=)
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.