First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Contests
student^_^
43916 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 4/1/08
let's have a banner contest every 3 months to make dis group more interesting. d contest will start dis month of April 2008. pls participate
1. u will have 3 weeks to make a banner
2. ur banner must must have a theme connected to d group
3. those who will join must post their banner here within d 3rd week
4. on d last week of d month d creator and d mods will judge ur works
5. no extensions
6. d winning banner will be d avi of d group for d next 3 months
7. d maker of d banner will be a mod for 3 months or we'll think of a better prize
Posted 4/1/08
yay i wanna join!
student^_^
43916 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 4/1/08

Iai wrote:

yay i wanna join!


u can't ur a mod
Posted 4/1/08
awwwww okie! ill be a judge.....YAHOO!
student^_^
43916 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 4/1/08

Iai wrote:

awwwww okie! ill be a judge.....YAHOO!


ur weird haha joke
Posted 4/1/08

Berna395 wrote:


Iai wrote:

awwwww okie! ill be a judge.....YAHOO!


ur weird haha joke


no i am! and i like it! haha!
student^_^
6735 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 4/1/08
ok, here's mine!!! n_n

hope u guys love it! n_n
student^_^
43916 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 4/1/08

yuki_snow wrote:

ok, here's mine!!! n_n

hope u guys love it! n_n


umm.........u can't join ur a mod
student^_^
6735 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 4/1/08

Berna395 wrote:


yuki_snow wrote:

ok, here's mine!!! n_n

hope u guys love it! n_n


umm.........u can't join ur a mod


ooh yah, I didnt saw the post lately, cause I just hang the window and make a banner *sigh* its okie.. n_nV i think i might not online for an hour ehh, I have a fever...-_-" ja~
student^_^
43916 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 4/1/08

yuki_snow wrote:


Berna395 wrote:


yuki_snow wrote:

ok, here's mine!!! n_n

hope u guys love it! n_n


umm.........u can't join ur a mod


ooh yah, I didnt saw the post lately, cause I just hang the window and make a banner *sigh* its okie.. n_nV i think i might not online for an hour ehh, I have a fever...-_-" ja~


hope u get better
6657 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / In Candi Land!!!!!
Offline
Posted 4/1/08
i dunno how to make a banner.... so... out goes that idea... why don't you try something everyone can try??? just suggesting
student^_^
43916 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 4/1/08

strawberryvanilla0510 wrote:

i dunno how to make a banner.... so... out goes that idea... why don't you try something everyone can try??? just suggesting


like wat?
student^_^
6735 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 4/1/08

strawberryvanilla0510 wrote:

i dunno how to make a banner.... so... out goes that idea... why don't you try something everyone can try??? just suggesting


thats the thing that they we're doing now, we're now approaching our members to join in this contest n_n
student^_^
10166 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / outerspace
Offline
Posted 4/2/08
hey yuki_snow..where are you doing the banner..photoshop?
student^_^
2335 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / FM / Brought down...
Offline
Posted 4/3/08

I know this one doesnt have any chance of winning at all, I'll still post it :P...I am a spammer anyways...and make this post look like a contest XD
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.