First  Prev  1  2  3  Next  Last
Show your anime drawings!
1071 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 4/2/08

animeluver_22 wrote:

<<<<<<<<<,, i drew something VERY simliar to that. EXACTLY THE SAME CHARACTER!!!
and
some others ar in my pics in my profile so go ahead and take a look if u want!~


wow. That is some kick ass drawing!!! I wish I could draw like that!!
503 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / somewhere down th...
Offline
Posted 4/2/08
i like to draw using my own imagination, here are some samples:





but i also have some drawings which i copied it from a manga by lee myung jin..(see pic below)
Posted 4/2/08

dark_demon wrote:

kind of pathetic to be drawing this but w.e I no some1 who can pwn u at drawing this kind of stuff....way better than all those other craps


ur pic tells it it's Chuck Norris ~!
19084 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Canada
Offline
Posted 4/2/08

darkz021 wrote:


dark_demon wrote:

kind of pathetic to be drawing this but w.e I no some1 who can pwn u at drawing this kind of stuff....way better than all those other craps


ur pic tells it it's Chuck Norris ~!


lol, funny, tat dark demon or watever is too cocky, if u cant do it, shut up,
Posted 4/2/08

darkz021 wrote:


dark_demon wrote:

kind of pathetic to be drawing this but w.e I no some1 who can pwn u at drawing this kind of stuff....way better than all those other craps


ur pic tells it it's Chuck Norris ~!


lol yep =D chuck norris can do anything =D
4452 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 4/2/08
i can but i cant post any right now(u can go check my pic in mi profile!
dis iz da only pic i have dat i could post.
440 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 4/2/08
this may sound stupid but.. can someone tell me how can you put your drawings in your comp.?? xD i wanna try it sometime. :] or do you draw with paint? O_O'' that'll be hard.
17753 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25
Offline
Posted 4/2/08

darkz021 wrote:


e


wow thats great what anime is that from??
71049 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M
Online
Posted 4/2/08

xMargaretteee wrote:

this may sound stupid but.. can someone tell me how can you put your drawings in your comp.?? xD i wanna try it sometime. :] or do you draw with paint? O_O'' that'll be hard.


you need a scanner.....thats about it... drawing on the computer is usually pretty hard and takes practice.
71049 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M
Online
Posted 4/2/08
ill put one up tomorow around 12:00 cuz i dont have a scanner at home lol
you guys can tell me what you think so i can give writting a story a shot...
2233 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / in Heaven
Offline
Posted 4/2/08
these are the ones i copyed. i am only good at copying. i can draw myself but it doesnt look good
2233 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / in Heaven
Offline
Posted 4/2/08
the sakura i drew looks bad i didnt want to change it because i was so lazy
23334 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 4/2/08
umm..idk if theres another section for this eheh ^^;;

but i cant draw, thought i can use pS, tell me wat you think.




heres a link to my photobucket, i update it sometimes with new works, though ive been busy lately :D

http://s250.photobucket.com/albums/gg266/BUDesignz/
71049 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M
Online
Posted 4/2/08
Oh actually i found one old one on my flash drive but its not a manga shot....oh well here a sample.

Notice how the picture looks a little stretched toward the upper left?
Never draw while leaning back in your chair lol...
It looks good untill you sit up.
71 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 4/2/08


wow i cant belive how long ago i drew this....2 yrs maybe. its kinda faded..oh well
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.