Created by richardsj679
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
Does long distance relationship will lasts?
4529 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / NYC
Offline
Posted 4/3/08
in ur situation i think it does, u guys have already been with each other for a long time and you're engage
42 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / MN
Offline
Posted 4/3/08
It really depends on the situation -- like the level of commitment, the financials (yes, this is really true), and how devoted the couple are to one another.
Posted 4/3/08
usually doesnt, but if it does. its really proves your love for one another. && wrong section btw.
12 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 4/3/08
today marks my 4 yrs with my man. we've been seeing each other long distance...well 2 hrs away...so yea it works if both of the parties are willing to make it work. Key is to have great communication and trust for each other.
519 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / in tae yang heart
Offline
Posted 4/3/08
hmmm....

i would say that the chance of no working is more then ur relationship working. u'll never know when feeling start to change, because u haven't seen eachother for so long and that love is not there but only like or u just care only no other feeling more. but if u believe in yourself and in him. also his feeling for u are like ur to his feeling. things will go good.
490 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / East Coast, USA
Offline
Posted 4/3/08
I think it depends whether or not your partner is an a**hole. But most of the time people who like each cannot tell. So I guess you should listen to what your close friends have to say (preferably the opposite sex friends b/c they wouldn't try to steal your partner)
220 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Hogwarts
Offline
Posted 4/3/08
Depends on the people and the situation, really.

For me? Didn't work.
BUUUT, I do know a couple that have been together since 2001.
They started going out in high school and live far far away from each other.
They're engaged, and planning to get married, even though distance is still a problem.
So really! A person will never know. Leave it all to fate I guess.
6561 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Taguig City ---->...
Offline
Posted 4/3/08

quynhie wrote:

usually doesnt, but if it does. its really proves your love for one another. && wrong section btw.


why is it wrong section?.. thanks for the comment sis!
Posted 4/3/08

richardsj679 wrote:


quynhie wrote:

usually doesnt, but if it does. its really proves your love for one another. && wrong section btw.


why is it wrong section?.. thanks for the comment sis!


no problem && yeah this is the drama section. its for dramas or movies etc.
i think belongs in the poll section since this is a poll.
2100 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / tokyo.japan
Offline
Posted 4/3/08
'i feel so jelous i used to have the same situation..i met a guy on 2005 and we became lovers,but ddnt work out,after 2years (2007) we met again and we once again became lovers and we used to be strong,sweet and we even thought we'll last forever.until i went here in japan..it was hard so it ddnt work out we tried our best to keep it goin' but we ddnt succeed.

i hope it'll work for u,since you 2 have gone that far.your already engage so it'll be hard for both of u if u break up.
6561 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Taguig City ---->...
Offline
Posted 4/3/08

joshy26 wrote:

'i feel so jelous i used to have the same situation..i met a guy on 2005 and we became lovers,but ddnt work out,after 2years (2007) we met again and we once again became lovers and we used to be strong,sweet and we even thought we'll last forever.until i went here in japan..it was hard so it ddnt work out we tried our best to keep it goin' but we ddnt succeed.

i hope it'll work for u,since you 2 have gone that far.your already engage so it'll be hard for both of u if u break up.


well.. i hope it will.. sis.. co'z he's not replying to me today... don't worry your goin to meet the right guy for yousooner...
2509 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / California
Offline
Posted 4/3/08
lol Yeah I think this is the wrong section. and Umm I think it depends. If you guys both truly love each other then yes. It might be frustrating at times but you'll make it.
63 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / UK
Offline
Posted 4/3/08
Well this quote might sound like a cliche
' Even though u are miles apart , Lovers always stay close by heart '
If u love him and if he loves u then hell yeah
U just gotta have faith in your relationship wit him
Dont listen 2 other people
Just trust him ...
xxx
6561 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Taguig City ---->...
Offline
Posted 4/3/08

yanzu wrote:

Well this quote might sound like a cliche
' Even though u are miles apart , Lovers always stay close by heart '
If u love him and if he loves u then hell yeah
U just gotta have faith in your relationship wit him
Dont listen 2 other people
Just trust him ...
xxx


thanks sis!!
1870 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Attleboro, MA
Offline
Posted 4/3/08
No....No they wont
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.