First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply Are you like one of the shugo chara chars.?
Member
335 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / CANDY LAND♥
Offline
Posted 4/2/08
What shugo chara char. are you like?
Member
335 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / CANDY LAND♥
Offline
Posted 4/2/08
Im nothing like amu-chan I show my true self i don't keep them bundled in
Member
4889 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Death City ;D
Offline
Posted 4/6/08
i think im kinda like tadase sometimes, cause.......im a bit shy when it comes to speeches,introducing urself
Member
219 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 5/23/08

jeremy_gwen26 wrote:

i think im kinda like tadase sometimes, cause.......im a bit shy when it comes to speeches,introducing urself


im alway shy at school but once i get home it's like a party!!!
Posted 5/24/08
im kinda like Amu n Tadase.....always hide under my shyness.......i really want to gain self-confidence!!!!! i want to be more like Ran!!!^^ hop, step, jump!!!
Member
754 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / United States
Offline
Posted 5/24/08
I think tadase and Amu too
If its which chara then, eru and iru.
WHy?
Amu and tadase - I'm shy at school and want confidence. I'm shy at school and it's hard for me to make friends.
Amu - I don't like it when people judge my outer character.
Iru - it shows my mean side, but I do it in my head, except laughing
eru - the "shut up!", "Wait!" thing, and many others, except I become Iru when I get very mad/annoyed.

Member
1835 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Earth
Offline
Posted 5/25/08

KiwiNight wrote:


jeremy_gwen26 wrote:

i think im kinda like tadase sometimes, cause.......im a bit shy when it comes to speeches,introducing urself


im alway shy at school but once i get home it's like a party!!!


me three I am kinda like tadase sometimes

Member
12599 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / A place where all...
Offline
Posted 7/19/08
I'm like Amu.....Cause i always show my outer self and not my inner self..........
Moderator
3851 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / In my own little...
Offline
Posted 7/21/08 , edited 10/8/08

ayumi94 wrote:

I'm like Amu.....Cause i always show my outer self and not my inner self..........

Yeah...I guess me too...Whenever I get home I get freakishly tired from changing my personality!
Creator
2501 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Saitama, Japan
Offline
Posted 7/21/08
Um... I'm like Nadeshiko... people think I'm very kind and sweet, and I also do those traditional Japanese dances for the festivals! But, I can get competitive at times... and.. yeah... the only thing different is that I'm really a girl...
Member
3799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / uk
Offline
Posted 8/8/08
welll.i think i am like yaya...wanabe a baby so every care about me....hahaha
Member
31749 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / nowhere.
Offline
Posted 8/10/08
hmm I'm like rima cuz I have those family problems too >.<
Posted 9/17/08
I AM ALSO LIKE RIMA I HAVE SERIOUS FAMILY PROBLEMS, BUT I TRY HARD SO WE CAN BE A HAPPIER AND I LOVE TO LAUGH OUT LOUD BUT SOMETIMES I THINK ITS KINDA FOOLISH I AM ALSO LIKE AMU BECAUSE MY INNER SELF IS NOT A CRAZY FIGHTER BUT I WAS A COMEDY LOVER
Member
493 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/11/08
I am like Ran. I like Su because I do house work. For Ran I am active.
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.