First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply I Hate Boys! chapter 6
2608 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / USA! USA! USA!
Offline
Posted 4/3/08

ahlor wrote:


sunfire55 wrote:

Wow! so good ahlor!!!! so he kinda lost the bet already but she doesn't know yet, hehe! anyway you're doing great can't wait till u actually draw it!


ehehe...draw....i'll try....if i i can....and thank very much for reading it =) im going to read ur's i have too!!! i told myself i was going to read it but then i got really busy and i kept people waiting kinda long for the next chapter too TT~TT


I know you can do it aholr! i'm cheering you on I hope you read mine! just don't keep people waiting too long! ^-.-^
Member
1826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA
Offline
Posted 4/3/08

ahlor wrote:


fashionme37 wrote:

this is sssoooooo good!!!!!!!!! keep on going and thanxxx


u think this is good?? and i'll keep on going THANK U!!! VERY MUCH FOR READING IT


yea i LOVE it!!!
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 4/4/08

sunfire55 wrote:


ahlor wrote:


sunfire55 wrote:

Wow! so good ahlor!!!! so he kinda lost the bet already but she doesn't know yet, hehe! anyway you're doing great can't wait till u actually draw it!


ehehe...draw....i'll try....if i i can....and thank very much for reading it =) im going to read ur's i have too!!! i told myself i was going to read it but then i got really busy and i kept people waiting kinda long for the next chapter too TT~TT


I know you can do it aholr! i'm cheering you on I hope you read mine! just don't keep people waiting too long! ^-.-^


yea...im trying!!! and im going to read yours TODAY!!!!!!!!!!!!!!!!!! FINALLY!!!! >.<
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 4/4/08

fashionme37 wrote:


ahlor wrote:


fashionme37 wrote:

this is sssoooooo good!!!!!!!!! keep on going and thanxxx


u think this is good?? and i'll keep on going THANK U!!! VERY MUCH FOR READING IT


yea i LOVE it!!!


YAY!!!! >.<
Member
45002 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / "I write for the...
Offline
Posted 4/4/08

ahlor wrote:


moonwarrior485 wrote:

I agree with xBlackRosex, but that's how all books go. Ko-chan is very oblivious though -.- But all in all, it was extremely cute ^^ As always =]


yup she is.....but at the same time she's really scared though...because of what happened with yoshi (i feel kinda sad for her T~T)


I do, too, but at the same time, I think she might've over reacted a bit with Yoshi. I mean, it all was a misunderstanding right?
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 4/5/08

moonwarrior485 wrote:


ahlor wrote:


moonwarrior485 wrote:

I agree with xBlackRosex, but that's how all books go. Ko-chan is very oblivious though -.- But all in all, it was extremely cute ^^ As always =]


yup she is.....but at the same time she's really scared though...because of what happened with yoshi (i feel kinda sad for her T~T)


I do, too, but at the same time, I think she might've over reacted a bit with Yoshi. I mean, it all was a misunderstanding right?


yea but she dosen't know and she really liked him too
Member
45002 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / "I write for the...
Offline
Posted 4/5/08

ahlor wrote:


moonwarrior485 wrote:


ahlor wrote:


moonwarrior485 wrote:

I agree with xBlackRosex, but that's how all books go. Ko-chan is very oblivious though -.- But all in all, it was extremely cute ^^ As always =]


yup she is.....but at the same time she's really scared though...because of what happened with yoshi (i feel kinda sad for her T~T)


I do, too, but at the same time, I think she might've over reacted a bit with Yoshi. I mean, it all was a misunderstanding right?


yea but she dosen't know and she really liked him too


Awww, that's so sad....It'd be kinda funny though if Yoshi came back and got all jealous of Kazuki and they fought over her hehe lol
Posted 4/16/08
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!
he LOVES her!!!!! *hyper ventilates*
sry I get exited when I read or c these type of stuff
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 4/16/08

judo_girl wrote:

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!
he LOVES her!!!!! *hyper ventilates*
sry I get exited when I read or c these type of stuff


hahaha i know me too ^_^
Member
14945 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / in my Jae Oppa's...
Offline
Posted 4/19/08

ahlor wrote:

I Hate Boys!

Bento?

Ko-chan: hhmm……(where iam)…..*eyes half open*

Ko-chan: kazuki….*open eyes* KAZUKI!!! (why is he here!!??)

Kazuki:…*wakes up* KO-CHAN!! Your finally awake!!

Ko-chan: yea….why are u in my room?? O wait I know im just dreaming. Now it all makes sense…hehehe if this is a dream then I WISH TO HAVE PUDDING PLZ!! (thinking hard to dream about pudding)

Kazuki:….pfftt….HAHAHAHA yup Ko-chan is ok now

Ko-chan: why are u still here?? This is my dream (still thinks this is a dream) w-wait!! Does does…this mean that I beginning to like you (devastated) NOOO!!!!

Kazuki: (hhmmm…if she really thinks this is a dream then……) wake up my honey!~ *kisses her on the forehead*

Ko-chan: *doki* *doki* KYYAA!!! Even if this is a dream I won’t allowed you to do that!! Take that!! *punches kazuki in the face*

Kazuki: *grabs her hand instead and pulls it* *hugs her very tightly* I don’t care if u hate me because of this…im just glad your ok

Ko-chan: *bright red face* soo…..im not dreaming then……*feels very embarrassed* MO!!!! BAKA!! Im such a idiot! (I feel somewhat happy that it wasn’t a dream) *smiles*

Kazuki: *toss her away* I only did that to make you mad *evil smile*

Ko-chan: *very angry* GO AWAY!!!!!! ( I can’t believe my heart beat a little for that idiot guy!!!)

Kazuki: I see, u recovery, im going to go home now….u see tomorrow

Ko-chan: wait!......

Kazuki: what?

Ko-chan: umm…thank you for taking care of me….*blush*

Kazuki: (just remember) o yea..about that what happened to you??

Ko-chan: hmm….well…I went to the library and I couldn’t study..hehe….

Kazuki:…what an idiot…

Ko-chan: shut up let me finish

Kazuki: hai hai

Ko-chan: o and I turn a corner someone grab me, then I pass out….hehe that’s all =) (me talking: she’s very stupid!!)

Kazuki: WHAT!!!??? Did u know who he was??? Why didn’t u do anything???

Ko-chan: eh? i did!! But she was really strong…even for a girl

Kazuki: he was a girl???

Ko-chan: im pretty sure, when she grab me she held me tightly and….i felt something…hehe…..

Kazuki: -_-……I see…..ko-chan’s a pervert…

Ko-chan: NO IM NOT!! I didn’t do it on pupose…it was just there…..

Kazuki: yea....what else do u know?

Ko-chan: umm….i don’t really remember anything…. Well I remember a little she had long hair….very cold hands…..her skin was pale I think that’s all….

Kazuki: sooo u didn’t remember when I found u then??

Ko-chan: u found me??

Kazuki: yeah

Ko-chan: where? Wait I felt something very tight around my body…..i think she tied me..

Kazuki: yea, she did….ur soo useless…..if I take my eyes off of u for one minute u get beat up and kidnap

Ko-chan: well I never ask u to save me!!! *shuts door very hard*

Kazuki: *sigh* she gets angry soo fast….*goes home*

Ko-chan: *opens door a little* *looks* hhmm…. Kazuki really did go home…..WHO CARES!! (still angry)

Ko-chan: kaa-san? Are u home?

Okaa-san: Ko-chan!!! Your awake now , thank goodness *hugs her*

Ko-chan: kaa-san im ok don’t worry

Okaa-san: yes..u should thank that young man that brought you in ^_^ he’s very handsome ne ko-chan? , I didn’t know u had a boyfriend?

Ko-chan: KAA-SAN!!! *blush* he’s not my boyfriend at all, not even close!!!

Okaa-san: really?? Well then he’s a very nice boy, he was with you all this time, he even carry u all the way form school to your home, you should thank him

Ko-chan: (I guess he’s not all that bad) I did thank him, I’ll make him lunch =) as for a thanks

Okaa-san:…good luck….(she’s not very good at cooking) don’t burn the house....

Ko-chan: hai hai….(geezz mom I won’t do that again-_-) (me talking: she almost burn her house while cooking...when she was little)

Ko-chan: now, how to make a bento…hmm…..10 minutes later….i don’t get it -_- this is harder than math…..

Ko-chan: okaa-san umm…can u teach me…

Okaa-san: sure ^_^

Ko-chan: YAY!!! We did it!!!

Okaa-san: no ko-chan did it =) I only guide you

Ko-chan: me….i? made it?........IM SOO PROUD OF MYSELF!! =D

{at school}

Kazuki: whats this??

Ko-chan: don’t u know by looking at it?

Kazuki: a very horrible bento?

Ko-chan: *angry* I see…I guess u don’t want it

Kazuki: oi, I didn’t said I didn’t want it

Ko-chan: here this is for thanks for yesterday, im sorry I cause u trouble, but next time don’t save me….

Kazuki” I didn’t save u because I have to I did it because….(speaks very softly) I love you….

Ko-chan: can u say that again? It’s really loud here

Kazuki: I said I saved u because u look soo useless!!!

Ko-chan: IM NOT USELESS!!! I’ll show u!! im going to go join the karate club….hehe I’ll get a black belt!! then I can protect myself, and u won't have to save me anymore (good plan)

Kazuki: sure….i’ll watch and see how long u can last

Ko-chan: *irritated* I will get one!!

Kazuki: it taste nasty…

Ko-chan: then don’t eat it if it’s nasty, here I’ll make a new one, it was my first time making one too….sorry

Kazuki: *looks at Ko-chan* this is your first time, u never made one to anyone else before?

Ko-chan: yea..TT~TT

Kazuki: I see….then I’ll eat it all =) *smiles very cute* thank you

Ko-chan: (wow…he looks like an angel when he smiles like that) *doki* *blush* (I think I might be falling for him….NO!! I CAN’T!!....it must be just his smile that I saw)

Kazuki: *eating very happily* (it taste actually good now)


Thanks for reading it!!! =)

See you in next chapter (when u find out who that girl is)



i luv this chapter!!! kazuki kun+ko chan
Member
2848 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / At my own imagina...
Offline
Posted 4/30/08
he sanid I LOVE YOU!!!! so cute!! perfect!!! i wish no one interupt them!! hope the girl dissapear!!!!
Posted 4/30/08
Sure
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 5/2/08

sue_yoyo wrote:

he sanid I LOVE YOU!!!! so cute!! perfect!!! i wish no one interupt them!! hope the girl dissapear!!!!


THANK YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CAN'T thank u enough
45112 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / IN MAH OWN WORLD
Offline
Posted 5/10/08
lovely chapter! i feel so happy wen u smile(this fit for ko-chan)!
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.