First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply annoucement room
Creator
12317 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in a snowy day~
Offline
Posted 4/3/08
this room is 4 annoucements teachers principals n me will annouce anything that we need 2 tell u
examples r like teachers will annouce if their classes have started yet,student council members results n me n the principal will also hav annoucements 4 teachers!
so plz check here out everyday1
no nonsense plz ty^^
Posted 4/3/08
oh okey so can ya tell us when there will be something new to know about the student council k (please)? hehee meow
Member
3093 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 4/4/08

metsaline wrote:

oh okey so can ya tell us when there will be something new to know about the student council k (please)? hehee meow


*cough* what good about Council student anyway?? everyone want to be it *backing up cause in demon class the teacher say that cat demon eat bat*
Moderator
12332 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / . . . . . .
Offline
Posted 4/4/08
By the way i posted a Forum for the Class: Chinese Dance if it isnt a Bothering^^
47621 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 4/4/08
Swimming classes started if ur in swimming report to the pool
Creator
12317 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in a snowy day~
Offline
Posted 4/4/08
ok students n teachers i got this from a frend idk if its true but also b careful of THIS

"tell everyone on your buddy list not 2 open anything from angell11,tewwtular,or sassybitch.it's a hard drive killer and horrible virus.if u don't pass this letter to everyone on yur buddylist , we'll delete yur account .we need to find who it is."

Member
3093 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 4/4/08

kityee123 wrote:

ok students n teachers i got this from a frend idk if its true but also b careful of THIS

"tell everyone on your buddy list not 2 open anything from angell11,tewwtular,or sassybitch.it's a hard drive killer and horrible virus.if u don't pass this letter to everyone on yur buddylist , we'll delete yur account .we need to find who it is."



ah those are mostly fake maybe your friend's friend's friend's hate those people so he/she make this i saw alot these day
Creator
12317 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in a snowy day~
Offline
Posted 4/4/08

Sk8_Wolf wrote:


kityee123 wrote:

ok students n teachers i got this from a frend idk if its true but also b careful of THIS

"tell everyone on your buddy list not 2 open anything from angell11,tewwtular,or sassybitch.it's a hard drive killer and horrible virus.if u don't pass this letter to everyone on yur buddylist , we'll delete yur account .we need to find who it is."



ah those are mostly fake maybe your friend's friend's friend's hate those people so he/she make this i saw alot these day


IDK LOL^^
Member
3093 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 4/4/08

kityee123 wrote:


Sk8_Wolf wrote:


kityee123 wrote:

ok students n teachers i got this from a frend idk if its true but also b careful of THIS

"tell everyone on your buddy list not 2 open anything from angell11,tewwtular,or sassybitch.it's a hard drive killer and horrible virus.if u don't pass this letter to everyone on yur buddylist , we'll delete yur account .we need to find who it is."



ah those are mostly fake maybe your friend's friend's friend's hate those people so he/she make this i saw alot these day


IDK LOL^^

lol xD *cough**come out with nerd glasses*btw there will be no hard drive killer and <<Horrible Virus>> in CR is virus and hard driver killer free!!!
Creator
12317 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in a snowy day~
Offline
Posted 4/4/08

Sk8_Wolf wrote:


kityee123 wrote:


Sk8_Wolf wrote:


kityee123 wrote:

ok students n teachers i got this from a frend idk if its true but also b careful of THIS

"tell everyone on your buddy list not 2 open anything from angell11,tewwtular,or sassybitch.it's a hard drive killer and horrible virus.if u don't pass this letter to everyone on yur buddylist , we'll delete yur account .we need to find who it is."



ah those are mostly fake maybe your friend's friend's friend's hate those people so he/she make this i saw alot these day


IDK LOL^^

lol xD *cough**come out with nerd glasses*btw there will be no hard drive killer and <<Horrible Virus>> in CR is virus and hard driver killer free!!!


YEA I THINK SO^^
Member
56175 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / In The Sky . . ....
Offline
Posted 4/10/08
Ahh.... ACHOO!!! *sniff* mrew? uh... i mean, soooo.... i'm confused... this is just an announcement room?
Member
3093 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 4/17/08
yep u can spam anything u want
Creator
12317 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in a snowy day~
Offline
Posted 4/25/08
ok i had decided that we should hav our lessons in chats lyk example: english class will b lyk this:
cras(crunchyroll academic school)
english class will b example cras-english class
if u teachers think that pupils r absent plz post up wad u hav taught in the forums of ur own class
oh n u must book the chatroom n tell ur students wen hav u prepared 4 their lessons!^^
-end of annoucement-
Member
56175 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / In The Sky . . ....
Offline
Posted 5/2/08
oh! okay!! >.< umm..... wah... at a loss for words... *hangs head low in shame*
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.