First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Undefeated anime character
26073 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / You know where..
Offline
Posted 4/3/08
Is there still other anime character who haven't been defeated other than this man?

Yujiro Hanma


958 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23
Offline
Posted 4/3/08
I don't know...
7258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Manila
Offline
Posted 4/3/08
i dunno but the most long fights with the dramatic climax in the end is.....
DBZ's

Goku.

1759 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M
Offline
Posted 4/3/08
the protagonist of akagi..
Posted 4/3/08
Hiko Seijuro from rurouni kenshin
7084 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Singapore
Offline
Posted 4/3/08
Goku
4260 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Lost
Offline
Posted 4/3/08
Kanda from D.Gray-man LOL...I'm not sure though XD
Posted 4/3/08
goku
Posted 4/3/08

SimplyBill wrote:

Akatsuki is Unbeatable!!!!!



I thought you meant Naruto ='(
8633 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in japan... haha....
Offline
Posted 4/3/08
luffy...!
hehe...
he's the best 4 me...
24987 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Lelouch's bed
Offline
Posted 4/3/08
Gilgamesh in Fate Stay Night.he is really strong
2957 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / NiRvAnA...
Offline
Posted 4/3/08
i think its tsunade from naruto...

she's kinda scary and too strong for her opponents even orochimaru knows that and jiraiiya too... hahahaha
2782 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / philippines,manil...
Offline
Posted 4/3/08

soulnirvana wrote:

i think its tsunade from naruto...

she's kinda scary and too strong for her opponents even orochimaru knows that and jiraiiya too... hahahaha


yeah.hahaha.
she's sooooo cool :)
and i think naruto's unbeatable too.
uhm, i think all characters are unbeatable.LOL.
they're all strong.
4621 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / The Wired World
Offline
Posted 4/3/08
Goku pawnz evry1 in the anime world
2957 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / NiRvAnA...
Offline
Posted 4/3/08

carolinedeguzman wrote:


soulnirvana wrote:

i think its tsunade from naruto...

she's kinda scary and too strong for her opponents even orochimaru knows that and jiraiiya too... hahahaha


yeah.hahaha.
she's sooooo cool :)
and i think naruto's unbeatable too.
uhm, i think all characters are unbeatable.LOL.
they're all strong.


yeah thinks so too... they may seem to be beaten or defeated one second then the next you'll see them fighting back with almost 300% of more than they can do to their opponent... just like naruto and goku =3 hahahahaaha
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.