First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
anything that suck!!!!!!!!
The Diviner
48628 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / from the midnight...
Offline
Posted 4/12/08
hey dmitrivalentine can i be ur bf *kiss u passionately on the lips*
Savior of Twilight
31918 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / writing my storie...
Offline
Posted 4/12/08

dmitrivalentine wrote:


blacksheep12 wrote:

oh yeah!!!!!! *kisses dmitrivalentine on the lips* take that!!!!


*takes cross out* THE POWER OF CHRIST COMPELS YOU!!!!!!!!!!!


being who you are. I don't think tha tyou can actually use the power of Christ. ~winces in pain~ wow even the name hurts vampires
The Innovator
13715 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Everywhere Yet No...
Offline
Posted 4/12/08

Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


blacksheep12 wrote:

oh yeah!!!!!! *kisses dmitrivalentine on the lips* take that!!!!


*takes cross out* THE POWER OF CHRIST COMPELS YOU!!!!!!!!!!!


being who you are. I don't think tha tyou can actually use the power of Christ. ~winces in pain~ wow even the name hurts vampires


crap...um, i know....THE POWER OF THE DEVIL COMPELS YOU!!!!!!!!!!!
Savior of Twilight
31918 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / writing my storie...
Offline
Posted 4/12/08

dmitrivalentine wrote:


Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


blacksheep12 wrote:

oh yeah!!!!!! *kisses dmitrivalentine on the lips* take that!!!!


*takes cross out* THE POWER OF CHRIST COMPELS YOU!!!!!!!!!!!


being who you are. I don't think tha tyou can actually use the power of Christ. ~winces in pain~ wow even the name hurts vampires


crap...um, i know....THE POWER OF THE DEVIL COMPELS YOU!!!!!!!!!!!


like the Demon Lord would actually compel someone that goes agaisnt Christ ~winces from pain~ damnit. i really gotta stop saying that
The Innovator
13715 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Everywhere Yet No...
Offline
Posted 4/12/08

Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


blacksheep12 wrote:

oh yeah!!!!!! *kisses dmitrivalentine on the lips* take that!!!!


*takes cross out* THE POWER OF CHRIST COMPELS YOU!!!!!!!!!!!


being who you are. I don't think tha tyou can actually use the power of Christ. ~winces in pain~ wow even the name hurts vampires


crap...um, i know....THE POWER OF THE DEVIL COMPELS YOU!!!!!!!!!!!


like the Demon Lord would actually compel someone that goes agaisnt Christ ~winces from pain~ damnit. i really gotta stop saying that


~christ, christ, christ christ~... sirberius, r u okay?
The Subjugator
14909 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Florida, United S...
Offline
Posted 4/13/08
i think you killed him lol ... and to think im vampire and death god ... i should be the one in pain *pokes sirberius with a stick*
The Innovator
13715 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Everywhere Yet No...
Offline
Posted 4/13/08

dethreaper666 wrote:

i think you killed him lol ... and to think im vampire and death god ... i should be the one in pain *pokes sirberius with a stick*


*blacksheep jumps up quickly. slaps valentine and dethreaper*
Savior of Twilight
31918 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / writing my storie...
Offline
Posted 4/13/08

dmitrivalentine wrote:


Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


blacksheep12 wrote:

oh yeah!!!!!! *kisses dmitrivalentine on the lips* take that!!!!


*takes cross out* THE POWER OF CHRIST COMPELS YOU!!!!!!!!!!!


being who you are. I don't think tha tyou can actually use the power of Christ. ~winces in pain~ wow even the name hurts vampires


crap...um, i know....THE POWER OF THE DEVIL COMPELS YOU!!!!!!!!!!!


like the Demon Lord would actually compel someone that goes agaisnt Christ ~winces from pain~ damnit. i really gotta stop saying that


~christ, christ, christ christ~... sirberius, r u okay?


~eyes turn red and dragonic. fangs grow out, starts going into Demi form~ I'll kill you VALENTINE!!!!!!!!!!!!
The Innovator
13715 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Everywhere Yet No...
Offline
Posted 4/13/08

Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


blacksheep12 wrote:

oh yeah!!!!!! *kisses dmitrivalentine on the lips* take that!!!!


*takes cross out* THE POWER OF CHRIST COMPELS YOU!!!!!!!!!!!


being who you are. I don't think tha tyou can actually use the power of Christ. ~winces in pain~ wow even the name hurts vampires


crap...um, i know....THE POWER OF THE DEVIL COMPELS YOU!!!!!!!!!!!


like the Demon Lord would actually compel someone that goes agaisnt Christ ~winces from pain~ damnit. i really gotta stop saying that


~christ, christ, christ christ~... sirberius, r u okay?


~eyes turn red and dragonic. fangs grow out, starts going into Demi form~ I'll kill you VALENTINE!!!!!!!!!!!!


*flees to fortress hidden in the Mu*
Savior of Twilight
31918 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / writing my storie...
Offline
Posted 4/13/08

dmitrivalentine wrote:


Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


blacksheep12 wrote:

oh yeah!!!!!! *kisses dmitrivalentine on the lips* take that!!!!


*takes cross out* THE POWER OF CHRIST COMPELS YOU!!!!!!!!!!!


being who you are. I don't think tha tyou can actually use the power of Christ. ~winces in pain~ wow even the name hurts vampires


crap...um, i know....THE POWER OF THE DEVIL COMPELS YOU!!!!!!!!!!!


like the Demon Lord would actually compel someone that goes agaisnt Christ ~winces from pain~ damnit. i really gotta stop saying that


~christ, christ, christ christ~... sirberius, r u okay?


~eyes turn red and dragonic. fangs grow out, starts going into Demi form~ I'll kill you VALENTINE!!!!!!!!!!!!


*flees to fortress hidden in the Mu*


~flies after you in full Demi form~ there is no where that you can hide from these eyes of mine
The Innovator
13715 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Everywhere Yet No...
Offline
Posted 4/13/08

Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


blacksheep12 wrote:

oh yeah!!!!!! *kisses dmitrivalentine on the lips* take that!!!!


*takes cross out* THE POWER OF CHRIST COMPELS YOU!!!!!!!!!!!


being who you are. I don't think tha tyou can actually use the power of Christ. ~winces in pain~ wow even the name hurts vampires


crap...um, i know....THE POWER OF THE DEVIL COMPELS YOU!!!!!!!!!!!


like the Demon Lord would actually compel someone that goes agaisnt Christ ~winces from pain~ damnit. i really gotta stop saying that


~christ, christ, christ christ~... sirberius, r u okay?


~eyes turn red and dragonic. fangs grow out, starts going into Demi form~ I'll kill you VALENTINE!!!!!!!!!!!!


*flees to fortress hidden in the Mu*


~flies after you in full Demi form~ there is no where that you can hide from these eyes of mine

*teleports elsewhere*
The Human God
1589 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / In the void betwe...
Offline
Posted 4/13/08
Oh shit! You've really done it now valintine...he shouldnt be that strong if Deth could poke him with a stick and him not retaliate...
Savior of Twilight
31918 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / writing my storie...
Offline
Posted 4/13/08

MewtMM wrote:

Oh shit! You've really done it now valintine...he shouldnt be that strong if Deth could poke him with a stick and him not retaliate...


You shut up Mewt. Or else I'll send deth after you next. ~glares~
Savior of Twilight
31918 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / writing my storie...
Offline
Posted 4/13/08

dmitrivalentine wrote:


Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


blacksheep12 wrote:

oh yeah!!!!!! *kisses dmitrivalentine on the lips* take that!!!!


*takes cross out* THE POWER OF CHRIST COMPELS YOU!!!!!!!!!!!


being who you are. I don't think tha tyou can actually use the power of Christ. ~winces in pain~ wow even the name hurts vampires


crap...um, i know....THE POWER OF THE DEVIL COMPELS YOU!!!!!!!!!!!


like the Demon Lord would actually compel someone that goes agaisnt Christ ~winces from pain~ damnit. i really gotta stop saying that


~christ, christ, christ christ~... sirberius, r u okay?


~eyes turn red and dragonic. fangs grow out, starts going into Demi form~ I'll kill you VALENTINE!!!!!!!!!!!!


*flees to fortress hidden in the Mu*


~flies after you in full Demi form~ there is no where that you can hide from these eyes of mine

*teleports elsewhere*


~stops~ come one Valentine. there is no need to play games with me. Come out and plan with me
The Innovator
13715 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Everywhere Yet No...
Offline
Posted 4/13/08

Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


Sirberius wrote:


dmitrivalentine wrote:


blacksheep12 wrote:

oh yeah!!!!!! *kisses dmitrivalentine on the lips* take that!!!!


*takes cross out* THE POWER OF CHRIST COMPELS YOU!!!!!!!!!!!


being who you are. I don't think tha tyou can actually use the power of Christ. ~winces in pain~ wow even the name hurts vampires


crap...um, i know....THE POWER OF THE DEVIL COMPELS YOU!!!!!!!!!!!


like the Demon Lord would actually compel someone that goes agaisnt Christ ~winces from pain~ damnit. i really gotta stop saying that


~christ, christ, christ christ~... sirberius, r u okay?


~eyes turn red and dragonic. fangs grow out, starts going into Demi form~ I'll kill you VALENTINE!!!!!!!!!!!!


*flees to fortress hidden in the Mu*


~flies after you in full Demi form~ there is no where that you can hide from these eyes of mine

*teleports elsewhere*


~stops~ come one Valentine. there is no need to play games with me. Come out and plan with me


but games r fun. i like monopoly. lol
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.