Would You Take A Bullet For The One You Love?
26425 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Virginia
Offline
Posted 4/5/08
i was thinking about this after my bf told me he would die for me and i was wondering about your feelings on it

if this is a duplicate lock it.i searched and got nutin
Posted 4/5/08
Yes.
3053 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Box
Offline
Posted 4/5/08
Yeah, I would. I'd rather have them live their life.
37756 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / アメリカ
Offline
Posted 4/5/08
Duh,
4974 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / California
Offline
Posted 4/5/08
Yup.
359 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 4/5/08
......NO!
im kidding......idk, depends
878 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / crunchyroll
Offline
Posted 4/5/08
nope...let that person die...they're are plenty of girls out there...
7375 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / The World That Wa...
Offline
Posted 4/5/08
Unless the bullet was being fired by me then I would most definitely dive in the way to protect my loved one, honestly will you actually find anyone that says no (seriously)?
26425 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Virginia
Offline
Posted 4/5/08

Doom-Desire wrote:

Unless the bullet was being fired by me then I would most definitely dive in the way to protect my loved one, honestly will you actually find anyone that says no (seriously)?



sadly there are plenty of selfish people out there that wouldnt do it
85095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 4/5/08
yes i would i dont want them to get hurt i rather get hurt not them its me
15270 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / in a parallel uni...
Offline
Posted 4/5/08
I guess it's how I react upon the situation
1280 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 4/5/08
yup
26425 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Virginia
Offline
Posted 4/5/08
i would to btw forgot to say that at first
Posted 4/5/08
hell no!!!
107164 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Chicago, IL
Offline
Posted 4/5/08
I KNOW this topic exists on the forums somewhere..
Something like would you sacrifice your life for your love?
...or something similar.

Eeck, well try using the forum search.

Sorry, locked =(

EDIT: If I'm wrong, I'll re-open.
You must be logged in to post.