First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply I Hate Boys! chapter 8
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 4/5/08 , edited 4/7/08
I Hate Boys! chapter 8

New Friend

Ko-chan: WOW!!!!! Mayu ur house is SOOOOO big!!!!!

Mayu: hahah thanks

Ko-chan: (even the inside looks beautiful)

Mayu: ko-chan come here

Ko-chan: ok ^_^

Mayu: k, so u have to wash all the vegetables first ok?

Ko-chan: yea sir!

{mayu tells ko-chan how to make it, 20 minutes later}

Ko-chan: YAY!!!!!!! WE DID IT ^_^ it looks delicious

Mayu: it needs to cool down first

Ko-chan: ok

Mayu: lets got to my room

Ko-chan: sure =)

Ko-chan: wow….u have very big windows!! It can open, it looks soo pretty outside!!

Mayu: yes…indeed it is beautiful..this will be your last site *pushes ko-chan*

Ko-chan: eh?! KYAAAAA

Kazuki: *grabs her hand* KO-CHAN HOLD ON!!!

Ko-chan: KAZUKI!!

Kazuki: *pulls her up* are u ok?

Ko-chan: hai…..why did you push me?

Mayu: ARE STUPID!!!! IM BEEN TRYING TO KILL U EVER SINCE I MET YOU!!!

Ko-chan: why??.....

Mayu: that’s because I LOVE KAZUKI!!! Your were in the way!!

Kazuki: this is only between u and me, don’t get ko-chan involved!!

Ko-chan: too bad im already in involved (-__-)

Mayu: I HATE YOU!!! ALWAYS BEING NEAR HIM, TALKING TO HIM!!!!

Ko-chan: If u really love him u wouldn’t have done that

Ko-chan: kazuki chooses who he likes, he’s not yours

Mayu: *slaps ko-chan* SHUT UP!!!! U don’t know anything ABOUT ME!!!

Kazuki: MAYU!!!! STOP IT

Ko-chan: it’s ok kazuki, I deserved that

Ko-chan: im sorry for saying that, will u tell me more about yourself then?

Mayu: *gritted teeth* IDIOT!!! Like like I would!

Ko-chan: how bout if I became your friend?

Mayu: sure…hehee if u can, u’ll have to do everything I say!!! (im going to torture u rotten) *evil smile*

Ko-chan: ok

Kazuki: ARE AN IDIOT!!!!!! WHY WOULD U SAY YES?!!

Ko-chan: because iam a very big idiot, just like you *smiles* you shouldn’t have saved me back there it was very dangerous

Kazuki: lets just go home *blush*

Ko-chan: eh? kazuki ur face is red?

Kazuki: no it’s not

Ko-chan: whatever u say *happy smile*

{next day}

Mayu: COME HERE MY SLAVE!!!

Ko-chan: yes, master (was force to call her master)

Miki-chan: omg this is too sad to watch TT~TT

Kazuki: yea….

Mayu: go bring me my bento!!

Ko-chan: yes, master

Mayu: hahah this is sooo fun *evil smile*

Ko-chan: *sigh* this is harder than I thought….

Kazuki: why are u doing this??

Ko-chan: because I want to be her friend, you know she’s very kind

Ko-chan: she liked you sooo much that she’s willing to do anything just for you

Kazuki:…..but I don’t love her

Ko-chan: kauzki have she ever had a friend before??

Kazuki: not really…she was always around me

Ko-chan: I see…..in that case I will be her first and best friend ever..hehee

Kazuki: good luck, she’s very hard headed

Ko-chan: haha I know, but I like her for that *smiles*

Kazuki: *blush* im…going see ya (she looks cuter everyday)

Ko-chan: (he’s red again) hehee… ^_^

Mayu: WHAT TOOK YOU SOOO LONG!!!!! IM STRAVING TO DEATH!!!!!

Ko-chan: sorry master

Mayu: *snatches bento* *eats like a pig* YOU CAN’T EAT UNTIL I TELL YOU TO!!!

Ko-chan: hai….TT~TT

{2 hours later}

Ko-chan: im sooo hungry…..

Kazuki: u haven’t ate yet

Ko-chan: im not allowed to TT~TT

Kazuki: *grabs her hand, starts running*

Ko-chan: hey where are we going??

{at the rooftop}

Kazuki: sit

Ko-chan: hai (he’s bossy again)

Kazuki: eat this

Ko-chan: hmm..whats this?? A bento?

Kazuki: I made it

Ko-chan: I can’t eat this, this is yours

Kazuki: I already ate, I knew she wouldn’t let you eat so I made another one

Ko-chan: wow your smart

Ko-chan: *eats it* THIS IS SOOO GOOD!!!! >.< your a really good cooker!!!

Kazuki: im glad you like it ^_^

Ko-chan: thank you =)

Kazuki: ur welcome, im going

Ko-chan: eh? you are

Kazuki: yea…practice, you better eat all of it!

Ko-chan: hai hai…mr.bossy

Kazuki: what?!

Ko-chan: nothing!!

{10 minutes later}

Ko-chan: time to go back, before mayu gets mad TT~TT

Mayu: I have thought….u can be my slave friend

Ko-chan: REALLY!!!??? Yay!!~

Mayu: don’t get soo excited your just my slave

Ko-chan: but im your slave friend ^_^

Mayu: (I guess she’s not a bad person, she is cute) do u want to go shopping with me……*nervous*

Ko-chan: YES!!!!!


And so ko-chan found a new friend =)

See you in the next chapter!!!!! >.<

2608 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / USA! USA! USA!
Offline
Posted 4/6/08
cool! they became friends yay!! is this chapter 8? i guessso... it was rly good! good luck!
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 4/6/08

sunfire55 wrote:

cool! they became friends yay!! is this chapter 8? i guessso... it was rly good! good luck!


thanks and good luck on yours ^_^
Member
2144 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / my houseeee =)
Offline
Posted 4/6/08
awesome!!! cant w8 for chapter 9!!! XD
Member
11348 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / σи тнє єαятн ♥
Offline
Posted 4/6/08
i luv this chapter and u should add Chapter 8 because some peoples might get confused
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 4/7/08

fusiongirl50 wrote:

awesome!!! cant w8 for chapter 9!!! XD


thanks for reading it =)
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 4/7/08

sasukeluverforeva15 wrote:

i luv this chapter and u should add Chapter 8 because some peoples might get confused


yea...hehe i was very stupid i only relize it right now....
Member
2144 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / my houseeee =)
Offline
Posted 4/7/08

ahlor wrote:


fusiongirl50 wrote:

awesome!!! cant w8 for chapter 9!!! XD


thanks for reading it =)


yup!!!! no problem ^^
Member
2144 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / my houseeee =)
Offline
Posted 4/7/08
cant w8 for the next ch.! XD
Member
14073 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / *England*
Offline
Posted 4/8/08
this is so gd!!! ^^ kazuki is always blusing! so cute!
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 4/8/08

cheekychristy wrote:

this is so gd!!! ^^ kazuki is always blusing! so cute!


yea....he really likes her, but then again ko-chan dosen't notice it TT~TT
Member
14801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Singapore
Offline
Posted 4/10/08
KYAAAAAAA!! so happy for the both of them!! <33 ahlor rock on!
Member
45002 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / "I write for the...
Offline
Posted 4/11/08
Aw, that was cute! I'm glad it ended up happily. Kazuki is just adorable lol
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 4/11/08

XiiaoWitchiie wrote:

KYAAAAAAA!! so happy for the both of them!! <33 ahlor rock on!


shank you!!! >.<
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 4/11/08

moonwarrior485 wrote:

Aw, that was cute! I'm glad it ended up happily. Kazuki is just adorable lol


im glad u like it ^ ^
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.