First  Prev  1  2  Next  Last
CR members Gathering activities planning section
Creator
23458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 4/5/08
Well the other one is planning for the gathering. This thread is somewhat pays attention to the activities that we are going to do. Well first of all we are going to talk about the time if you want to meet for 1 hour or so. its up to you guys. next is what should we do. If you want to show off stuff like role playing, dancing an anime you want to do, sing, talk to the other members, etc. your choice. as long as everybody would agree with it. please no argueing here. ^^ Thank you very much.
Member
19963 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 4/5/08
hmm let's take lots of pictures ^^
Creator
23458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 4/5/08

twinkleprincess wrote:

hmm let's take lots of pictures ^^


thats one of them. were going to put it here to in Cruchyroll after the expo so grab as much camera to bring. lol. How bout a dance. there's this dance that has been quite a catchy toon. i dont know if everyone is interested but its really funny dance. XD
Member
19963 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 4/6/08

krisokami wrote:


twinkleprincess wrote:

hmm let's take lots of pictures ^^


thats one of them. were going to put it here to in Cruchyroll after the expo so grab as much camera to bring. lol. How bout a dance. there's this dance that has been quite a catchy toon. i dont know if everyone is interested but its really funny dance. XD


which dance is it? if it's hare hare yukai no since i've seen it everywhere
Creator
23458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 4/6/08

twinkleprincess wrote:


krisokami wrote:


twinkleprincess wrote:

hmm let's take lots of pictures ^^


thats one of them. were going to put it here to in Cruchyroll after the expo so grab as much camera to bring. lol. How bout a dance. there's this dance that has been quite a catchy toon. i dont know if everyone is interested but its really funny dance. XD


which dance is it? if it's hare hare yukai no since i've seen it everywhere


its not that one.... well its kinda called the carmelldansen... dont get mad or anything its just a suggestion. if you dont know what it is.. check it up on youtube. ^^
Member
19963 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 4/6/08

krisokami wrote:


twinkleprincess wrote:


krisokami wrote:


twinkleprincess wrote:

hmm let's take lots of pictures ^^


thats one of them. were going to put it here to in Cruchyroll after the expo so grab as much camera to bring. lol. How bout a dance. there's this dance that has been quite a catchy toon. i dont know if everyone is interested but its really funny dance. XD


which dance is it? if it's hare hare yukai no since i've seen it everywhere


its not that one.... well its kinda called the carmelldansen... dont get mad or anything its just a suggestion. if you dont know what it is.. check it up on youtube. ^^


oh i like that and the dance is super easy lol
Creator
23458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 4/6/08

twinkleprincess wrote:


krisokami wrote:


twinkleprincess wrote:


krisokami wrote:


twinkleprincess wrote:

hmm let's take lots of pictures ^^


thats one of them. were going to put it here to in Cruchyroll after the expo so grab as much camera to bring. lol. How bout a dance. there's this dance that has been quite a catchy toon. i dont know if everyone is interested but its really funny dance. XD


which dance is it? if it's hare hare yukai no since i've seen it everywhere


its not that one.... well its kinda called the carmelldansen... dont get mad or anything its just a suggestion. if you dont know what it is.. check it up on youtube. ^^


oh i like that and the dance is super easy lol


oh sweet... ^^ you ask your friends if the wanna join too.
Member
19963 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 4/6/08

krisokami wrote:


twinkleprincess wrote:


krisokami wrote:


twinkleprincess wrote:


krisokami wrote:


twinkleprincess wrote:

hmm let's take lots of pictures ^^


thats one of them. were going to put it here to in Cruchyroll after the expo so grab as much camera to bring. lol. How bout a dance. there's this dance that has been quite a catchy toon. i dont know if everyone is interested but its really funny dance. XD


which dance is it? if it's hare hare yukai no since i've seen it everywhere


its not that one.... well its kinda called the carmelldansen... dont get mad or anything its just a suggestion. if you dont know what it is.. check it up on youtube. ^^


oh i like that and the dance is super easy lol


oh sweet... ^^ you ask your friends if the wanna join too.


sure will ^^
Creator
23458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 4/6/08
if anybody wonderin what it is the caramelldansen... check this out

http://youtube.com/watch?v=M_ODrwsSl2Q


and also here for info

http://en.wikipedia.org/wiki/Caramelldansen
Moderator
1322 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Planet Earth unfo...
Offline
Posted 4/6/08
And here I thought the Lucky Star dance was absurd...hahaha~ Sure, I'll do that one...along with any other dances that other people may do (hare hare yukai *cough* *cough* Moette Sailor Fuku *cough*)
Member
19963 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 4/6/08

Banzatou wrote:

And here I thought the Lucky Star dance was absurd...hahaha~ Sure, I'll do that one...along with any other dances that other people may do (hare hare yukai *cough* *cough* Moette Sailor Fuku *cough*)


wah u know the lucky star dance i want to learn can u teach me?
Member
19963 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 4/6/08
we should make a role play movie and put it up on crunchyroll XD
7133 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / Lalaland
Offline
Posted 5/12/08 , edited 5/12/08

krisokami wrote:

if anybody wonderin what it is the caramelldansen... check this out

http://youtube.com/watch?v=M_ODrwsSl2Q


and also here for info

http://en.wikipedia.org/wiki/Caramelldansen


lol, yes carameldansen would be awesome XD!!
Creator
23458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 5/16/08

DeathofRats wrote:


krisokami wrote:

if anybody wonderin what it is the caramelldansen... check this out

http://youtube.com/watch?v=M_ODrwsSl2Q


and also here for info

http://en.wikipedia.org/wiki/Caramelldansen


lol, yes carameldansen would be awesome XD!!


yay u can join ur friends as well if they like to do the dance. Itll be fun if there would be alot of people who can join. omg its like a month and a half left. so exciting.
7133 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / Lalaland
Offline
Posted 5/16/08

krisokami wrote:


DeathofRats wrote:


krisokami wrote:

if anybody wonderin what it is the caramelldansen... check this out

http://youtube.com/watch?v=M_ODrwsSl2Q


and also here for info

http://en.wikipedia.org/wiki/Caramelldansen


lol, yes carameldansen would be awesome XD!!


yay u can join ur friends as well if they like to do the dance. Itll be fun if there would be alot of people who can join. omg its like a month and a half left. so exciting.


yep... only a month left... OMG I've got so much work to do on cosplays >_<

anyhoo, so whats the decision on when/where we're meeting and what not?
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.