First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
What would your parents do if they found out you are a gay?
16330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Metro City
Offline
Posted 4/7/08 , edited 4/21/08
My dad would practically stay a FAR distance away from me and my Mom would disown me.
6367 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / around here
Offline
Posted 4/7/08 , edited 4/21/08
both my parents would be supportive
5386 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / philippines, para...
Offline
Posted 4/7/08 , edited 4/21/08

rain1800 wrote:


Shinjy wrote:


n_n303 wrote:

its nice that you finally came out of the closest and told us all that you're gay. I'm proud of you shinjy


i'm not gay!

LOL!!!!!!!!!!



this is so funny...hahahaha
Posted 4/7/08 , edited 4/21/08
I'm never gay . neither i would become one .
8612 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / California
Offline
Posted 4/7/08 , edited 4/21/08
I'm heterosexual so I don't have to worry about it.
3980 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / 全部の庭
Offline
Posted 4/26/08
i'm no gay... but if i am, maybe they will get mad
3980 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / 全部の庭
Offline
Posted 4/27/08

jajagegesan wrote:


rain1800 wrote:


Shinjy wrote:


n_n303 wrote:

its nice that you finally came out of the closest and told us all that you're gay. I'm proud of you shinjy


i'm not gay!

LOL!!!!!!!!!!



this is so funny...hahahaha


yeah!! very funny! ^_^ hhhehehe
12704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Johnny and the JE...
Offline
Posted 4/27/08
Probably the same thing they did when they found my stash..
2509 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / California
Offline
Posted 4/27/08
I would get disowned because my mom thinks it's some kind of sickness.
10730 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Not in your closet
Offline
Posted 4/27/08
im not gay or anything.. but if i was.. theyll probably be shocked.. or sad..
15270 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / in a parallel uni...
Offline
Posted 4/27/08
I dont know butI'm not gay
467 cr points
Send Message: Send PM GB Post
43 / M / Malaysia
Offline
Posted 4/27/08

chocuqueen wrote:

my mom thought i was a bisex.- - ;; because she saw me kissing a girl.. - -;; and my sister told her im lesbian.. XD


LOL? why did u kiss her anyway? haha u mean like mouth to mouth kissing?
585 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / 7th Heaven
Offline
Posted 4/27/08

n_n303 wrote:

its nice that you finally came out of the closet and told us all that you're gay. I'm proud of you shinjy


LMAO!!!!

155 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / M / Canada
Offline
Posted 4/27/08

Shinjy wrote:

i dunno wot my parents wud do. im straight btw


Well, try it with your parents and see how gay (as in happy) they will be!
I dare you!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.