First  Prev  1  2  3  Next  Last
Maplestory (Anime)
10900 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / no code to escape...
Offline
Posted 10/7/07 , edited 10/7/07
The game from maker of Wizet; MapleStory (メイプルストーリー, Meipuru Sutori?) is an anime based on the popular MMORPG MapleStory. It will started airing on October 7, 2007, after Tengen Toppa Gurren Lagann.

Maplestory Official Site

http://www.maplestory.com/

Maplestory MMORPG Wiki Page

http://en.wikipedia.org/wiki/Maplestory

Maplestory (Anime) Wikipedia Page
http://en.wikipedia.org/wiki/MapleStory_%28anime%29

Total Episodes will be 24-25 even though wikipedia sources say 64...
Releasing Every Sunday





23587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Toronto, CA
Offline
Posted 10/7/07
^Use miniURL next time... Its too damn long. WHAT!? 64 episodes? I thought it was 24.
10900 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / no code to escape...
Offline
Posted 10/7/07
^ Im not sure yet though Wiki says 64 and im checking anime news network saying its 25 episodes...
5386 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Canada
Offline
Posted 10/7/07
Oh wow.. Maple Story Anime?.. LOL never though i'd see the day.. Jesus
120 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 10/7/07
what would it be about o.O
i mean i play maple story but i dun see what story can the series get
10900 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / no code to escape...
Offline
Posted 10/7/07
^Hmm training from a newb to a pro...actually i have no idea ...yet. but i suggest watching a few episodes to get the plot idea...its adventure though

Dunno if im going to like it or not but ill watch the first couple episodes to make a reaction to my opinion.
8684 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 10/7/07
that's the second weirdest anime this season, after kawaii jenny.
596 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 10/7/07
The anime is so weird
naduo 
13908 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Canada
Offline
Posted 10/7/07
wow, this i got to see~!!!
10900 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / no code to escape...
Offline
Posted 10/7/07
ugh watched it WITHOUT any audio....i don't want to download another raw of it after see it already unless sub. But pretty much i agree wierd anime even though i heard no voices throughout watching it...
4082 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / USA
Offline
Posted 10/7/07
o.O maplestory? an anime? weird xD
10900 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / no code to escape...
Offline
Posted 10/7/07
^Not really. RO was a online game that was adapted into a anime but i think it had a better plot then maplestory does...it is a very weird anime indeed but ill continue to watch it ....for now.
Posted 10/7/07
Lol it looks like its for ages 5-10
10054 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Henesys
Offline
Posted 10/7/07
i have never seen maplestory i wonder how it looks like... enyway my friend always talking about it i will have to try waching it on cr or on youtube.com or veoh.com....... enyway......i will wach it for sure... bye
783 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/7/07
http://youtube.com/watch?v=TuJW4Ysg8mE

there is the opening theme song LOL..... prepare to be shocked cause it is just BLEH

but then "go younha" who sung houki boshi ending theme song for bleach did the opening song. yay ^^.... it's about the only good thing so far o.0
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.