Created by TiffanyXHime
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
What is Better ANIME or hentai
835 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Mount Tralala ~ ....
Offline
Posted 5/8/08
Anime
3132 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Don't wanna tell...
Offline
Posted 5/8/08
Anime. Wats hentai??
8211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 5/8/08
Anime!
486 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / raleigh, nc
Offline
Posted 5/12/08
tut tut tut ...little kids, hentai is anime...while anime isnt the other way around...in japanese anime practically means cartoon or what is animated...
486 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / raleigh, nc
Offline
Posted 5/12/08
gotta love those tenticles lol jk ... just by saying anime or hentai is too broad
30063 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / « 13eyond my Imag...
Offline
Posted 5/12/08
anime!!
18509 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / texas!
Offline
Posted 5/12/08
anime
Posted 5/12/08
anime...better plots!
613 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24
Offline
Posted 5/13/08
ANIME
11258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/14/08
ewwwwww ecchi is gross *threw up in my mouth a little*
6019 cr points
Send Message: Send PM GB Post
59 / F / 광주 광역시,대한민국
Offline
Posted 5/14/08
Geeez..Of course it's anime..
8242 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / In the TV
Offline
Posted 5/14/08
hentai isnt anime
hentai is just pervy stuff >.> ugh...
though hentai can be in the form of an anime... so...
but hentai is still gross
8769 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Michigan
Offline
Posted 5/14/08
i like anime better because there's more to choose from, but i don't mind hentai i guess it depends on what hentai it is...i don't like the sci-fi tentacles crap that's weird
6088 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / piNas!
Offline
Posted 5/14/08
anime?
4935 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Cupertino, Califo...
Offline
Posted 5/14/08
i think hentai is gross. it is just another form of porn.

anime rules!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
You must be logged in to post.