Post Reply Lubok Cadangan Ko org
Creator
826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Malacca,Malaysia
Offline
Posted 4/7/08
Alo kawan-kawan....baru-baru ni saya baru saja balik dari mancing....saya dan rakan memancing sekitar Pengkalan Balak,Melaka menaiki bot tongkang.... tempat kami main ni merupakan kawasan lubuk karang....tetapi kami pegi merupakan hari yg salah...kebiasaan nyer hendak memancing di sana yang paling baik adalah waktu siang....dan bulan melayu....satu mlm sy memancing....seekor ikan besar pun x nak hentam....akhirnya tekong dgn baik hati nya membawa kami pergi ke satu kawasan yg kenali oleh org tempatan iaitu karang jerung,,,itu pun sekejap saja sampai pukul 12.00pm kerana kami sewa hanya satu mlm sj....hasilnya ada lah sikit ikan kerapu dapat di naikkan hanya sekadar melepaskan gian menarik ikan....btl kata org tempatan...nasihat mereka ada gunanya.selepas ini kami akan perancangan yg lebih teliti untuk mendapat trip yg lebih berkualiti.
Moderator
676 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / M / malaysia
Offline
Posted 4/7/08
lubok antu muhahahahahahah ///.
Moderator
5293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Malacca ,Malaysia...
Offline
Posted 4/7/08
gua mancing kat tepi sawah kat ghumah gua dah dpt haruan...x yah cari lubuk2...ahakkkss
Creator
826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Malacca,Malaysia
Offline
Posted 4/8/08

snakes999 wrote:

gua mancing kat tepi sawah kat ghumah gua dah dpt haruan...x yah cari lubuk2...ahakkkss


kene juga cari lubuk,jgn main redah je....lain kali senang dpt ikan
Moderator
676 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / M / malaysia
Offline
Posted 4/9/08
member aku ajak pancing kat tempat dia tapi kener tgok musim dulu ///
You must be logged in to post.