First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Is Anime that important ?
2827 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Behind you.
Offline
Posted 4/8/08
Well i am seriously addicted, and i wish there would be an never ending amount out there, so i just can keep watching ^^:
Anime takes a place were i feel people need to accept that i watch anime, like frends that thinks its wierd and stuff. I feel like: YEAH?! I watch anime and I LOVE IT! You got a problem with that? Its pure bad ass !


And wenn you find a good one i cant imagine being forced to stop half-away @_@ id go crazy!
2120 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / next to you
Offline
Posted 4/8/08
well it is not important when u got elso things to do e.g. shopping, dateing (no experience.lol), homework urm all sort. But most of the time, i use anime to escape from reality since there are just too many things to do that it can suffocate u but i suppose too much anime will do the same... lol
1655 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Finland
Offline
Posted 4/8/08
Well yeah 'cause it's my favourite hobby!!^^
4481 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M
Offline
Posted 4/8/08
i can't even think what would become of me without anime!
Posted 4/8/08
yup yup!!! dedfinitely! its really important to me!
41672 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / somewhere u wont...
Offline
Posted 4/8/08
of course!!!!!!
684 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / DB
Offline
Posted 4/8/08
its important to me since im addicted right now but then id only watch when i have the time other than that most likely i will get tired sooner or later..... but certainly not right now haha
Posted 4/9/08
No i don't think anime is that important , its just entertainment
1010 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Texas
Offline
Posted 4/9/08
Anime is entertaining for me, but then again so is warcraft 3 or going to a concert. If it was somehow taken away, sure I might want it again and be disappointed at it's loss, but it's not something like taking away like.... breathing or food or something.
11704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / TN
Offline
Posted 4/9/08
is any hobby important?? its something you like to do so you do it. i mean everyone reading this will say yes since they like to watch it
633 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 4/9/08
yeah I think it's important but I'm thinkin that it's changing my outlook on life cause now I need everything to be exciting
11838 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / at the end of the...
Offline
Posted 4/9/08
yeah i think its important since for me and some other people its like an escape from reality, its good whenever youre stressed kinda makes you laugh and get away from that problem~ and itll be part of my profession one day so yeah it is XD
12793 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24
Offline
Posted 4/9/08
Anime is so cool! I like the overall look of it and some shows are really addicting.
3171 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Ontario, Canada
Offline
Posted 4/9/08
It's not that important to me, it's just a hobby. I suppose it'd be more important for the animators and the writers because it's how they get paid.
527 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / narnia
Offline
Posted 4/9/08
im..im just gonna pretend i didn't hear that.....
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.