Regarding Licenced Anime
2434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Singapore
Offline
Posted 4/8/08 , edited 4/8/08
well basically i used to find crunchyroll very popular due to overwhelming of videos to watched
but nowadays i see alot of series getting licenced haha..soon cr gonna become another youtube LOL!

hmm those don agree wif me its ok..i just wanna say this for fun..no offend =D
do reply whats ur opinion hee..
and yes i do understand the need to pay for de shows we watch otherwise
all the writers or producer will quit and no more animes for us haha

<-- 1234 post =DD


Kenpachi Fried Chicken
15623 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Labs, towns, citi...
Offline
Posted 4/8/08


We've heard it already people.
336 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Singapore
Offline
Posted 4/8/08
I agree that many animes are being licensed, when i first visit the site the number of animes licensed are not many and i got attracted by this website but then as more and more animes are being licensed, i became quite dissapointed (no offence) but i understand that if we are not contributing to the site it will cause more animes to be licensed. I hope crunchyroll can do something abt the licensed anime. Thank you.
91 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Philippines
Offline
Posted 4/8/08
da hell cares derz tons of oder sites to watch from...cr aint d only site yea know...although cr streams videos da fastest for me...nvertheless its not a loss guys...
13713 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Philippines
Offline
Posted 4/8/08
talk about it in here.

http://www.crunchyroll.com/forumtopic-18646/Licensing.html

next time use the search button

-REPORTED-
Ronin
94039 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / California
Offline
Posted 4/8/08

rapo91 wrote:

well basically i used to find crunchyroll very popular due to overwhelming of videos to watched
but nowadays i see alot of series getting licenced haha..soon cr gonna become another youtube LOL!

hmm those don agree wif me its ok..i just wanna say this for fun..no offend =D
do reply whats ur opinion hee..
and yes i do understand the need to pay for de shows we watch otherwise
all the writers or producer will quit and no more animes for us haha

<-- 1234 post =DD


Kenpachi Fried Chicken


We the mods are extremely tired of having to lock these threads. Series will be licensed, it's the way of the internet. Stop posting subjects about a topic that has been discussed about thirty billion times.

LOCKED
By: Jorlwind (Forward all comments to that account)
You must be logged in to post.