First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
teacher who had sex with 14 year old boy gets probation
7669 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Look up.
Offline
Posted 4/8/08 , edited 4/21/08
I'd hit that. Dang...
6098 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 4/8/08 , edited 4/21/08
give me an hour and i'll spread it everywhere on her face!
3828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Augusta GA
Offline
Posted 4/8/08 , edited 4/21/08

ProudHo wrote:

It wasn't the boy who ratted her out, it was his mom:

Lafave, who taught at Greco Middle School, was arrested in June 2004 after the boy's mother called police to report that Lafave was having sex with her son.


he still basically ratted her out. why else would he tell his mom????

372 cr points
Send Message: Send PM GB Post
39 / SG
Offline
Posted 4/8/08 , edited 4/21/08
Oh retarded 14 y/o..... i would have did it with her non stop
3229 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / USA
Offline
Posted 4/8/08 , edited 4/21/08
If it was a male teacher he would be in prison for 5 -15 years. FUCKING SEXIST. But yeah what a dumb fuck little kid. If I saw him I would beat the fuckin shit out a him.
4082 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / USA
Offline
Posted 4/8/08 , edited 4/21/08

saatananhuora wrote:

kinda ruins the mental image you have reserved for pedo's


Lmao.
13092 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 4/8/08 , edited 4/21/08
really old news
967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
67 / M / Canada
Offline
Posted 4/8/08 , edited 4/21/08

Raikuga wrote:


ProudHo wrote:

It wasn't the boy who ratted her out, it was his mom:

Lafave, who taught at Greco Middle School, was arrested in June 2004 after the boy's mother called police to report that Lafave was having sex with her son.


he still basically ratted her out. why else would he tell his mom????



wow, you're 14 years old, i don't think the mind is ready for sex yet.

i don't care at what age you've been laid, because thats not relevant to this story. It is technically out of nature for kids to have sex at the age of 14 and be all happy about it. i believe 14 years of age is still elementary? well at max the first year of high school.

and you're 16, i guess your trying to be cool about having sex or getting laid.
Posted 4/8/08 , edited 4/21/08
Oh well, kinda creepy.
1289 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / NYC, USA.
Offline
Posted 4/8/08 , edited 4/21/08
I'd ask her for tutoring every darn day after that If I were that kid LOL. Some kids don't appreciate the goodies of life XD.
For those saying she is not hot.... Go and do a reality check =P I'd do her every day if I were that kid
Posted 4/8/08 , edited 4/21/08
Who cares...

THE KID GOT SOME!! good for him.
16245 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Nansai Osaka, Jap...
Offline
Posted 4/8/08 , edited 4/21/08
hmm not really suprising since its sorta common story now..
1522 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Melandru's Eyes
Offline
Posted 4/8/08 , edited 4/21/08

memphit wrote:


Gt-racing wrote:

lol, stupid kid, he'll regret it in the future.


Regret what? Doing it in the first place, or no more after school 1 on 1 tutoring sessions?


Sorry I'm going to have to say he will regret the tutoring sessions..

" Mom, Mrs._______ needs me to go in early tomorrow morning for the special 1 on 1 session for Grammar."
680 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / London
Offline
Posted 4/8/08 , edited 4/21/08
I'd do her.

Editing... i really should say that it is a pretty extreme double standard yarp.
3666 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Philippines
Offline
Posted 4/8/08 , edited 4/21/08
what a complete whore! cradle snatcher...
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.