First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply What Do You Think Of Full Moon Wo Sagashite
Creator
1488 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / U.S.A
Offline
Posted 5/6/08
lol okay..... thx for the reply ^__^
2032 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / I'm at Mangaland!...
Offline
Posted 5/7/08
The manga is awesome!! I'm planning to buy the whole series!!(I need 3 more) The manga is a little different from the anime though....the anime ending leaves a cliffhanger(i think).....
Creator
1488 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / U.S.A
Offline
Posted 5/8/08
lol xD i never brought any lol cuz i have lots of books i love and if i buy them all ill be bankrupt xD
Member
2844 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Boston, MA
Offline
Posted 5/15/08
i actually love both the anime and the manga..even though i always prefer the manga more however i gotta admit that the anime was sadder..and the songs in the anime are really good ^^
Creator
1488 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / U.S.A
Offline
Posted 5/16/08
yea in the manga you like o and you get sad but when you actually see it your like Woah and like start to cry well thats for me
Member
140 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Minnesota, USA
Offline
Posted 5/18/08
i love full moon >.< i like the manga better tho i think they changed a lido to much for the anime- but at least u could hear her sing^^... and when it gets sad in the manga i think its even sadder in the anime! T.T .. p.s. if i read the manga first i tend to like it better! (the manga than anime)
Creator
1488 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / U.S.A
Offline
Posted 5/18/08
o thanks for the post!
Member
1526 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 8/9/08
ok then manga was really awesome!! i liked it much better than the anime, though i guess the anime had it's moments... u got a better picture of most of the character's backgrounds, feelings, and stuff like that, where as the anime was full of fillers. also the ending was much better than the anime, to me at least, cuz the anime just leaves u hanging!
Creator
1488 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / U.S.A
Offline
Posted 8/10/08
:O u really know your stuff xD *didnt realize about that untill u said it* o_o
Posted 9/23/09
I Luv the manga and the anime but i like the manga better tho but its sad and kawaii!! My fav iz Takuto!!! =D
Posted 9/6/10
I liked it, but it's not my fave of all of her series in all honesty
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.