kepimpinan parti pembangkang
Malaysian
9677 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Nowhere
Offline
Posted 4/9/08
BA ngan BN sama je

cadangan membina ternakan khinzir
ape khalid ibrahim dah hilang akal ....10 juta tu
Posted 4/9/08
ye btol..!!

ape yg btol nyew???
hahahahaha..

aku x percaya yg aku akan ckp mcm camni...
arghhhh....aku skong ko..
Posted 4/9/08
guna duit 10 juta tuh untuk kebajikan rakyat kan lagi bgos??

wat rumah aku ke..nie wat ternakan khinzir..
ntah pape ntah..
Posted 4/9/08
korang ni...semangat....semangat ke-politik-an.....
Malaysian
3583 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / ?????
Offline
Posted 4/9/08
Aku tak minat la politik ni...tapi kena tau jugak sikit2..kena baca surat khabar kebih ni
Malaysian
676 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / M / malaysia
Offline
Posted 4/9/08
aper kohang tak tahu benda tur bleh bwak penyakit. klau tpat pembiakan dia sepah2 kat saner sinur mcam maner nak control penyakit klau disatukan org bulan senag nak tembak loo. tak yah org bulang guna gps nak cari muhahahahaahha///
Malaysian
9677 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Nowhere
Offline
Posted 4/11/08
dulu kat negri 9 ngan melaka semua orang x nak ...alih2 ade kat sepang .habis aiprport .kuar2 bau khinzir
Malaysian
3905 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Orb Nation,Arc Angel
Offline
Posted 4/11/08
ape nak jdik
Posted 4/13/08
cter psl khinzir plaknye kat snie...
You must be logged in to post.